kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۹۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* حضور بدون تکلف رئیس‌جمهور، معاون رئیس‌جمهور، وزرا و شهردار و... در کنار آسیب‌دیدگان از حادثه سیل بر مذاق مدیریت اشرافی خوش نیامد. این حضرات دوست دارند در پایتخت بر تخت تکیه زنند و فرمان صادر کنند که بروید ولی در دولت انقلابی و جهادی مثل شهید عزیزمان سپهبد حاج قاسم‌، فرمانده در معرکه و در جلوی همه حضور دارد و از آنجا فرمان صادر می‌کند که بیایید! تفاوت دولت مردمی و اشرافی در همین چیزهاست!
آقارضا
* سازمان اطلاعات انگلیس از خبر دروغ قتل عام 1700 قلاده سگ در ایران نگران شده است! در حالی که در مستعمره خودش بیش از 54 گور دسته جمعی در کانادا و در 3 مورد بیش از 1148 جسد کودکان بومی در مدارس شبانه‌روزی این کشور کشف شده است؟! خجالت نمی‌کشد از این‌همه داعیه‌داری حقوق بشر؟ کجایند سلبریتی‌هایی که برای کشته شدن یک مگس در ایران ضجه و مویه سر می‌دهند؟! 
آقاجانی
* جیغ بنفش روزنامه آمریکایی «هیوستون کرونیل» از اجرای سلام فرمانده در آمریکا بلند شد و خواستار عدم اجرای آن در آمریکا گردید. این روزنامه نوشته در صورت اجرای این سرود در آمریکا، این کشور به سمت طرفداری از نظام اسلامی سوق داده می‌شود!
گلشنی
* یک عده اصلاح‌طلب مرتب امارات را به سر ما می‌کوبیدند ولی در سیلی که چند روز قبل در این کشور آمده مردمش می‌گفتند کسی نیست به داد ما برسد‌، درحالی که در کشور خودمان ایران در هر حادثه‌ای که اتفاق بیفتد بلافاصله سپاه، ارتش و بسیجیان به کمک مردم آسیب دیده می‌آیند.
معینی
* برای نخستین بار نگهداری انواع سلول‌های بنیادی توسط مخازن ازت مایع در ایران ممکن شد. با توجه به ساخت این مخازن‌، کشورمان ایران در ردیف کشورهای دارای فن‌آوری ساخت مخزن‌های کرایوژنیک قرار گرفت. مبارک همه ایرانی‌ها باشد.
میرابی
* در حوادثی که پیش می‌آید وقتی مسئولان در صحنه حضور پیدا می‌کنند رسیدگی به کارها سرعت بیشتری می‌گیرد و عوامل اجرا با اطمینان بیشتری به وظایفشان عمل می‌کنند. به همین دلیل معتقدم در این دولت مسئولان در زمینه حوادث غیرمترقبه عملکرد بهتری داشته‌اند. خوشبختانه مردم نیز وقتی مسئولان کشور را در کنار و همراه خود می‌بینند احساس آرامش کرده و قدردان هستند.
ساجدی‌فر
* در سال‌های قبل در دولت اصلاحات اگر حوادث غیرمترقبه چون سیل و زلزله روی می‌داد آقای رئیس‌جمهور یا در استراحت بودند و یا چند روز بعد سروکله مسئولان با خدم و حشم در صحنه حادثه پیدا می‌شد ولی در این دولت هر حادثه‌ای که پیش می‌آید رئیس‌جمهور و مسئولان بلافاصله در کنار مردم حادثه دیده حضور پیدا می‌کنند. پس فرق است که به چه کسی رأی بدهیم.
وافی از قم
* تمایز بیستمین نمایشگاه عطر سیب با نمایشگاههای سال‌های گذشته در اختصاص پیدا کردن یک غرفه به فضای کودکانه با فرهنگ عاشورایی به نام تکیه کودک است. طراحی این غرفه به گونه‌ای است که کودکان را به زبان خودشان، با مفاهیم والای عاشورا و ماجرای شهادت امام حسین(ع) و یارانش آشنا می‌کند.
مطهری
* بیشتر مردم تصورشان از کاهش تورم پایین آمدن قیمت‌ها است در حالی که منظور کاهش سرعت رشد قیمت‌ها می‌باشد. امیدواریم مسئولین بتوانند قیمت‌های اجناس را نیز کاهش بدهند.
دادخواه
* طبق اعلام نیروی انتظامی آوردن سگ به پارک‌ها ممنوع است و مردم در صورت مشاهده به 110 اطلاع دهند تا با افراد متخلف برخورد شود.
صنعتی
* جا دارد رسانه‌ها و مطبوعات به تفکیک به عملکرد32 دستگاه حاکمیتی در عرصه حجاب و عفاف از بعد فرهنگی، اجرایی و تبلیغاتی با توجه وظیفه قانونی هریک بپردازند تا مردم درجریان قصور و تقصیرهای احتمالی دستگاه‌ها قرار گیرند.
پور انوری
* از پوشش بد و خلاف حیا و عفاف بعضی از خانم‌ها در اماکن عمومی ناراحت هستیم. این حق ماست که چنین صحنه‌های گناه‌آلود و زشتی را شاهد نباشیم.این افراد قانون را رعایت نمی‌کنند ولی پای کمترین حق خودشان که در میان باشد شکم همه را می‌خواهند سفره کنند.
رجبی
* چرا صدا و سیمای همدان سفر رئیس‌جمهور محترم و هیئت همراه را به این استان به‌طور کامل تحت پوشش قرار نداد؟
فلاحی
* روزنامه‌ای که نام مقدس جمهوری اسلامی را یدک می‌کشد و مدعی پیروی از شهید معظم دکتر بهشتی است آیا می‌تواند ادعا کند آن شهید عزیز که به قول امام‌راحل(ره) یک ملت بود حاضر می‌شد از فتنه‌گران و سرمایه‌های اسرائیل در ایران حمایت کند؟ اگر ملت هوشیار و بیدار و پیرو ولایت نبودند فتنه‌گران همه هستی کشور را به استکبار تحویل داده بودند. خداوند عاقبت ما را ختم به خیر بگرداند.
شریعتی
* به هنگام افزایش قیمت اینترنت مسئولین ارتباطات سریع عمل می‌کنند اما برای قطعی‌های اینترنت کسی پاسخگو نیست. چرا؟
سجادی
* یک کارمند هزینه ۶-۵ میلیون تومانی مهدکودک را چگونه قادر است تامین کند؟ امیدوارم مسئولین تسهیلاتی برای این امر اختصاص دهند.
سائلی
* خیابان نبرد شمالی بعد از سازمان آب تا قبل از چهارراه نبی‌اکرم(ص) بسیار دست‌انداز دارد. مسئولین شهرداری منطقه 14 نسبت به ترمیم آن اهتمام ورزند.
فاتحی
* برخورد ضعیف با سارقان، اشرار، اراذل و اوباش، سلبریتی‌های وطن‌فروش، سگ‌گردانی و... باعث جری شدن آنها شده است. جا دارد با تکیه براقتدار نشات گرفته از قانون با این طیف قانون‌شکن برخورد شود تا موجب عبرت دیگران قرار گیرند.
6960---0936
* با قطعی‌های گسترده اینترنت تکلیف بسیاری از خدمات و فعالیت‌هایی که اینترنتی صورت می‌گیرد چه می‌شود؟ چه کسی و نهادی مسئولیت ضرر و زیان‌های وارده را می‌پذیرد؟
محرابیان
* برخی ساکنان مجتمع‌های مسکونی از پرداخت بموقع هزینه‌ شارژ ساختمان و یا قبوض مصرفی آب، برق و گاز که اشتراکی است، خودداری می‌کنند و این مشکلاتی را برای کل ساختمان به وجود می‌آورد. لازم است رسانه ملی ضمن پرداختن به موضوع فرهنگ آپارتمان‌نشینی، مردم را به رعایت قوانین و مقررات آشنا و از تضییع حقوق همسایگان جلوگیری
نماید.
کماسی
* در بعضی از محله‌ها که سازمان‌های دولتی تمرکز دارند به فضای سبز این محله‌ها بیشتر رسیدگی می‌شود‌، درحالی که نباید بین محله‌ها فرقی وجود داشته باشد و خدمات شهری یکسان و عادلانه باید صورت بگیرد. امیدواریم مسئولین شهرداری‌ها به این موضوع توجه بکنند.
ماندگاری