kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۸۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
*‌ چرا جریان اشرافی و غربگرا از مدیریت جهادی در مناطق سیل‌زده پریشان و عصبانی است؟ علت آن این است که خود اهل این امور نبودند و مردم وقتی بین دو دولت مقایسه می‌کنند آبرویی برای آنها نمی‌ماند؟!
کیانی
* شبکه فارسی زبان تحت مدیریت ام‌آی‌شش انگلیس در گزارش دروغ خود از کشته شدن 1700 قلاده سگ، با عنوان «قتل‌عام» یاد می‌کند و در همان حال قتل‌ عام هزاران کودک بومی کانادایی را «بد رفتاری» می‌نامد. و در برابر قتل عام میلیون‌ها انسان بی‌گناه در عراق، یمن، افغانستان و بوسنی و... خود را به کری و کوری می‌زند. این‌ها مدعی حقوق بشرند. آیا هر انسان آزاده‌ای حق ندارد از حقوق بشر این جماعت انسان‌نما منزجر و متنفر باشد؟!
رضاپور
* مردم کشورمان یادشان نرفته که در گذشته وقتی سیل آمد رئیس‌جمهور سابق سفر قشم خود را رها نکرد ولی در این دولت مردمی همه پای کارند از رئیس‌جمهور گرفته تا وزیر، معاون رئیس‌جمهور، شهردار و... شب و روز برایشان فرقی ندارد. ان‌شاءالله این کار جهادی برای مردم روز به روز تعمیق یابد تا دیگر هیچگاه شاهد این نباشیم که مدیری از نوکری مردم شانه خالی کند.
باب‌الحوائجی
* امروز جدی‌ترین عرصه نبرد دو جبهه حق و باطل و انقلاب و دشمنانش، میدان جنگ نرم است. باید این عرصه را بهتر از قبل شناخت و قدرتمندتر از گذشته در آن اقدام کرد. افسران جنگ نرم باید جدی‌تر وارد عمل شوند.
زابلی
* قلم به مزدهایی که در دولت آقای روحانی در روزنامه‌های زنجیره‌ای سفارش شده یا بدون سفارش از برجام آفتاب تابان ساختند که سر آخر آن همه خسارت به کشور و مردم وارد شد اگر امروز سکوت کنند به مراتب بهتر است. اجازه بدهند این دولت براساس عزت، حکمت و مصلحت سیاست خارجه را به نفع عامه مردم پیش ببرد.
7800---0937
* تعامل ایران و روسیه بنا بر ضرورت‌های سیاسی، اقتصادی و امنیتی و در چارچوب منافع  ملی صورت می‌گیرد. توجه داشته باشیم که ما با روسیه نوین و فعلی تعامل داریم نه روسیه تزاری و روسیه دوران اتحاد جماهیر شوروی در مقابل روسیه نیز می‌داند که با ایران امروز کار می‌کند نه ایران دوره قاجار و پهلوی. غرض اینکه مردم بدانند رابطه و تعامل ایران با روسیه از چه جنسی است.
شکوهی
* اگر اروپایی‌ها بخواهند به ماجراجویی‌های خود در مقابل روسیه ادامه بدهند زمستان امسال را بدون داشتن انرژی تجربه خواهند کرد. طبق شواهد موجود پوتین هنوز فشارهای خود بر اروپا را شروع نکرده است.
7744----0935
* تلاش‌های جهادگونه دولت مردمی در همه زمینه‌ها به ویژه اقتصادی بسیار قابل تقدیر است. اما آنچه مردم را آزار می‌دهد افزایش بی‌رویه قیمت‌هاست. جا دارد کارهای زیربنایی که در آینده نه چندان دور به ثمر می‌رسد کاملاً برای مردم تبیین شود، تا باعث سوء‌استفاده رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده بیرونی و داخلی نشود. باید از ظرفیت صدا و سیما هر چه بیشتر استفاده کرد.
نیک‌نام- قم
* از وزیر محترم راه و شهرسازی که قول دادند و با اطمینان اعلام کردند ظرف 4 سال 4 میلیون مسکن تحویل می‌دهند تقدیر و تشکر می‌کنم. ان‌شاءا... که این امر محقق شود.
یادگاری
* در رابطه با تحقق شعار سال که تولید با تأکید بر دو مؤلفه کارآفرینی و دانش‌بنیان نامگذاری شده باید به این نکته توجه داشت که ممکن است برخی افراد با عنوان‌سازی و جعل واژه‌ها از مفهوم دانش‌بنیان سوءاستفاده کرده و با جذب اعتبارات این پول را در مسیر سوداگری و معاملات کاذب خرج کنند که باید به این مسئله مهم  هم توجه شود.
عین‌اللهی
* کنترل و مبارزه با تورم و گرانی که در اولویت کار دولت سیزدهم هست امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی که انجام می‌دهند ثمرات آن کام ملت را شیرین کند و ان شاءا... شاهد تورم تک رقمی باشیم.
یوسفوند
* حضور میلیونی مردم در مهمانی 10 کیلومتری عید بزرگ غدیر نشان داد تا چه حد مردم دلبسته اهل بیت(ع) هستند و جای چنین جشن‌های دسته جمعی مذهبی خالی است!
شاطری
* خدا را شاکریم که با آمدن دولت انقلابی و جهادی صدها کارخانه‌ای که از مدار تولید خارج و کارگران اخراج شده بودند، احیا می‌شوند. کارخانه‌هایی که در دولت قبل رونق‌شان را متأسفانه به احیای برجام و پیوستن به FATF گره زده بودند، چقدر تفاوت است بین مدیر جهادی و انقلابی با مدیر منفعل غربگرا؟ مردم در عمل رونق کسب و کار و تولید را طی یک سال اخیر به چشم دیدند و عملکرد دولت منفعل و غربگرا را هم ملاحظه کردند که چه بر سر کشور و ملت آوردند!
نوشمالی
* مشاهده کردیم هم‌خوانی سرود سلام فرمانده در بین‌الحرمین با استقبال زیادی مواجه شده و در این اجراء هر سه خواننده نسخه‌های ایرانی، عراقی و لبنانی سرود حضور داشته‌اند. ان‌شاءا... سلام فرمانده بعدی در آینده نزدیک در بیت‌المقدس به اجراء گذاشته خواهد شد.
کیانی
* می‌خواهم بگویم اتفاقا بهترین جای اجرای سرود سلام فرمانده در بین‌الحرمین محل قیام و محل تجدید عهد با امام معصوم(ع) می‌باشد و چه جایی بهتر از این مکان مقدس که به امام زمان(عج) احترام نظامی گذاشته و سلام بدهیم.
کیوانی
* چه کسی تصور می‌کرد یک روزی در بین‌الحرمین امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) به زبان فارسی سرود خوانده شود و عراقی‌ها آن را زمزمه کنند چه بسا فردا همین دهه نودی‌ها در مسجدالاقصی سرود سلام فرمانده را بخوانند و دیگران همراهی کنند.
شفیعی
* صنایع کوچک در اقتصاد ایران نقش مهمی را بازی می‌کنند به طوری که طبق آمارهای سال گذشته حدود 451 هزار نفر در بخش صنایع کوچک شاغل هستند که تقریبا 45 درصد میزان اشتغال در کل صنایع را شامل می‌شود ولی با این حال سیستم بانکی کشور حمایت‌های لازم را از این صنایع نمی‌کند و صاحبان صنایع کوچک در این مورد گلایه‌مند هستند.
سیادتی 
* روابط عمومی ادارات هرگاه مطلب و مشکلی مربوط به اداره‌ای در روزنامه منعکس می‌شد بلافاصله با تماس یا ارسال پاسخ‌، عکس‌العمل نشان می‌دادند ولی در دهه اخیر این مسئله بسیار کمرنگ شده است. 
راسخی
* اگر شرایط کرونایی کشور به همین شکل نگران کننده فعلی پیش برود چه بسا در فصل بازگشایی مدارس دچار مشکل بشویم. فلذا هم دولت و هم مردم باید به موضوع اهمیت ویژه بدهند و نگذارند وضعیت بدتر شود.
خدادوست
* بارندگی‌های اخیر اگر چه در بعضی از شهرها خسارت جانی و مالی زیادی وارد کرد و متاسفانه تعدادی از خانواده‌ها را عزادار کرد و باید با کار علمی و جهادی از تکرار آن حوادث غمبار جلوگیری شود، ولی مهم این است که از این بارندگی‌های موسمی بتوان استفاده بهینه در کاهش آسیب‌های خشکسالی شدید کرد.
ناهیدی
* برای ودیعه مسکن ثبت‌نام کردم و واجد شرایط شدم وقتی خواستم بانک را انتخاب کنم‌، سایت بسته شد و اعلام گردید تا اطلاع ثانوی امکان بارگذاری مدارک و انتخاب بانک مقدور نمی‌باشد. چرا؟ 
لاجوردی
* خودروهای حمل مواد غذایی بزرگ با پارک‌های دوبله‌، باعث ترافیک در سطح شهرها می‌شوند. پلیس راهور نیز توجهی به این مسئله نمی‌کند. چرا؟
مصطفایی
* چرا با فروش تی‌شرت‌ها با تصاویر مبتذل، کلمات انگلیسی سخیف و منقش به پرچم آمریکای خبیث و روباه پیر و... در شهرهای کشور به ویژه شهرهای مذهبی  برخورد نمی‌شود؟ 
مجتبی گروسی