kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۶۱۴
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

مدیر جهادی و مردمی این شکلیه

محسن رایجی با انتشار این تصویر نوشت: «این رئیس‌جمهور هم دیگه شورش را در آورده. یه کم هم پشت میزت زیر باد کولر بشین. (آیت‌الله رئیسی در مناطق سیل زده فیروزکوه).»
به کنایه‌ها محل ندید و خدمت کنید
محمد مهدی همت: «عکس از لباس‌های گِلی و خدمت کردنتون منتشر کنید که دلگرمی‌ست و تبیین، محل ندید یک عده چی می‌گند، عکس هم منتشر نکنید می‌گند مملکت رو آب برد و شما رو خواب. دمتون هم گرم.»
در هر صورت گیر میدن
حبیب ترکاشوند: «اگر معاون اول، وزیر و شهردار با چکمه هم در جمع سیلزده‌ها حضور می‌یافتند اصلاح‌طلبان تیتر می‌زدن: «عکس لاکچری مسئولان دولت مردمی با مردم گرفتار در سیل». مسیح مهاجری هم می‌نوشت: اگر مسئولان دولت مردمی درد مردم را داشتند همانند آنان در گل و لای می‌رفتند نه با چکمه لاکچری شوآف کنند.»
اگر مدیریت شود نعمت است
حامد: «تمام رسانه‌ها تلاش می‌کنند سیلاب ایران را فاجعه و مصیبت نشان دهند، مثل چندسال پیش تکرار می‌کنم که این یک رحمت و نعمت بزرگ الهی به مردم ایران است. اثرات آن را در آینده خواهیم دید. مشکلات به وجود آمده ناشی از بی‌مسئولیتی کسانی است که طمعکارانه ساخت و ساز غیر استاندارد داشته‌اند.»
برکت سیل‌های اخیر
محمد درویش با انتشار این تصویر نوشت: «گزارش‌های دریافتی حکایت از آبگیری بخش‌هایی از تالاب‌های گاوخونی، جازموریان، طشک، پریشان، بختگان، مسیله، دریاچه نمک قم، ارژن، مهارلو و اغلب تالاب‌های مرکزی و جنوبی ایران در سیل‌های اخیر دارد که موهبتی ماندگار و نشانه برکت سیل در مرداد ۱۴۰۱ است. تصویر مربوط به نخلستان بنداروز، دشتستان، بوشهر است.»
متوسط پرداختی به کارگران چقدر است؟
سید علی موسوی: «نام بانک رفاه کارگران در صدر نمودار متوسط وام پرداختی بانک‌ها به کارکنان خود می‌درخشد. به اسم کارگر به کام کارمند.»
اضمحلال امپراتوری شر
علیرضا: «برای اولین بار در تاریخ: «دولت و ملت نیکاراگوآ بدین‌وسیله استوار‌نامه سفیر معرفی شده ایالات متحده را به دلیل سخنان مداخله‌جویانه و توهین‌آمیز نسبت به کشور نیکاراگوآ نمی‌پذیرد.» / ماناگوآ ۲۸ ژوئیه ۲۰۲۲.»