kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۴۲۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
سردار فدوی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد:

مرصاد وعده‌گاه خداوند برای به خاک مالیدن پوزه دشمنان بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مرصاد به‌عنوان وعده‌گاه خداوند، گفت: حضور آمریکایی‌ها در منطقه جز خسارت دستاوردی نداشته است.
 
 
 
 
سردار علی فدوی در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد با تاکید بر اینکه نباید فریب احمق‌های دنیا طلب را بخوریم، تصریح کرد: در برجام یک عده که ادعای کارشناس بودن داشتند کلاه سرشان رفت.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، افزود: برخی‌ها گفتند که می‌خواهیم بر اساس نظام سرمایه‌داری مشکل اقتصادی کشور را حل کنیم، این افراد اعتقادی به وعده‌های خدا نداشتند.
سردار فدوی با بیان اینکه دولت سیزدهم معتقد به عمل بر طبق روال دین و دستورات اسلام است، بیان کرد: اگر در کارهای غیر سخت همانند جنگ سخت عمل می‌کردیم و مصمم به عمل طبق دستورات الهی می‌بودیم، امروز کشور ما در قله اقتصادی دنیا قرار داشت.
وی با بیان اینکه مرصاد ضربه بزرگی به منافقین وارد کرد، افزود: اگر عملیات مرصاد اتفاق نمی‌افتاد خباثت‌های دشمنان بعد از جنگ تحمیلی ادامه پیدا می‌کرد.
سردار فدوی گفت: در حالی که دشمن با خباثت قصد تهاجم به مرزهای ایران نزدیک می‌شد که همه دنیا به دنبال تصویب قطعنامه و اتمام جنگ بودند، اما رزمندگان اسلام با کوله‌باری از تجربه جنگ هشت ساله آنچنان طومار دشمنان را درهم پیچیدند که حتی امروز جرأت و فکر تهاجم به ایران را نیز نمی‌کنند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: تنگه مرصاد وعده‌گاه خداوند برای به خاک مالیدن پوزه دشمنان بود.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز منافقین در بسیاری از خباثت‌ها از جمله مسئله حجاب در فضای مجازی نوک پیکان استکبار جهانی شده‌اند.
فدوی با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت: ایران اسلامی در چهل و سومین سال پیروزی خود محکم و سرافراز ایستاده و دشمنان را مجبور کرده به دنبال ایجاد توانی در خود بروند که ما نتوانیم برای آنها مشکل ایجاد کنیم و این مرحله سوم قدرت است که معدود ابرقدرت‌هایی در دنیا به آن دست پیدا کرده‌اند.