kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

اخبار کوتاه از فوتبال

 

*فرشید اسماعیلی که به تازگی از تیم العربی به فولاد خوزستان پیوسته است، به دلیل مصدومیت در بازی دوستانه این تیم در اردوی ترکیه و تایید پارگی رباط صلیبی، فعلا از میادین دور خواهد بود. باتوجه به این که فولاد علاوه‌بر لیگ برتر و جام حذفی باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بازی کند و شانس صعود به مرحله بالاتر را هم دارد، گفته می‌شود اسماعیلی از لیست جواد نکونام خارج می‌شود تا بازیکن دیگری به جمع فولادمردان اضافه شود.
*رضا اسدی،‌هافبک فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی به تراکتور پیوست.
*امین قاسمی‌نژاد، بازیکن فصل گذشته استقلال با عقد قراردادی یک ساله به عنوان بازیکن آزاد به گل‌گهر سیرجان پیوست.البته قاسمی‌نژاد پس از نیم فصل حضور ناکام در استقلال، در نیم فصل دوم به صورت قرضی به گل‌گهر پیوسته بود و با رضایت امیر قلعه‌نویی در این تیم ماندنی شد.
*یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس درباره جذب مهاجم و نگرانی هواداران گفت: سه روز پیش یک مهاجم برزیلی به باشگاه معرفی کردم تا کارهای انتقالش را انجام دهند. من از باشگاه خواستم که با توجه به نیاز تیم در این پست، برای یک مهاجم خوب، هزینه کنند حتی اگر آن بازیکن قیمت بالایی داشته باشد.بازیکنانی که این فصل جذب کرده‌ایم همه آزاد بودند و باید برای گرفتن مهاجم خوب حتما هزینه کنیم. با توجه به زمان کمی که تا شروع لیگ داریم انتظار دارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانیم با تیم کامل وارد مسابقات شویم.ضمن اینکه الان هم دو مهاجم تیم مصدوم هستند و تا سه هفته دیگر هم به شرایط بازی نمی‌رسند پس حتما نیاز داریم که در این پست تقویت شویم.
*ماشین گلزنی الدحیل قطر مورد توجه باشگاه سعودی قرار گرفت.مایکل اولونگا ستاره کنیایی الدحیل قطر یکی از بهترین مهاجمان لیگ ستارگان به شمار می‌آید و توجه‌ها را به خود جلب کرده است.اولونگا به نوعی گربه سیاه استقلال به شمار می‌آید و در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به همراه الدحیل به تنهایی در دو بازی رفت و برگشت 5 گل به آبی پوشان پایتخت زد.در این زمینه سایت «اسپورت» عراق خبر داد باشگاه الشباب عربستان برای تقویت خط حمله اش به دنبال جذب ماشین گلزنی الدحیل قطر است.اولونگا برای تیم قطری در 29 بازی 30 گل به ثمر رسانده و این آمار نشان از تبحر بالای این بازیکن کنیایی در گلزنی است.