ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی پس از افشای فساد اخلاقیاش، امتیاز بازنشستگی گرفت
نظاميان متجاوز رژيم صهيونيستي يكي از بدنام ترين نظاميان از نظر رسوايي اخلاقي به شمار مي روند. این بار یک فرمانده ارشد نظامی این رژیم پس از متهم شدن به تجاوز به نیروهای زیر دستش، امتیاز بازنشستگی گرفت و از مهلکه گریخت.
كمتر از دو هفته پيش بود كه يكي از شبکههاي تلویزیونی رژيم صهیونیستی موسوم به «ریشت کان» در گزارش خود درباره موارد آزار و اذیت جنسی و تجاوز در درون ارتش اين رژیم اعلام كرد كه در طول سال ۲۰۲۰ میلادی، ۲۲ مورد تجاوز و تعرض بدنی ثبت شد که این موارد در سال ۲۰۲۱ میلادی به ۴۶ مورد افزایش یافته و احتمالا اين موارد در سال ميلادي جاري نيز با توجه به آمار ثبت شكايات روند روبه افزايشي خواهد داشت. حال مشخص شده كه علاوهبر آمار بالاي رسوايي اخلاقي، آزار دهندگان و متجاوزان اخلاقي نيز در ارتش رژيم صهيونيستي از مجازاتهاي سنگين معاف هستند و بسياري از اين متجاوزان در مراجع قضايي با كمترين ميزان مسئوليت در برابر جنايات خود روبهرو هستند. از جمله به تازگي اعلام شده، ارتش رژیم صهیونیستی قصد دارد تا در صورت اعتراف ژنرال دن شارونی فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به جرائم خود علیه سربازان قربانی، وی را پس از اتمام دوران خدمت از کلیه امتیازات دوران بازنشستگی بهره مند سازد! گفته شده كه اين نظامي محكوم به جرائم اخلاقي تا رسیدن به سن بازنشستگی به مرخصی سربازی میرود و در این مدت مزایای کامل اقتصادی مانند مستمری ارتش دریافت خواهد كرد. به گفته جروزالم پست، شارونی متهم است که در ازای پرداخت پول به قربانیان خویش اقدام به تصویربرداری از 79 سرباز زن و مرد ارتش اسرائیل بدون اخذ رضایت آنها کرده است. تا بدین لحظه 49 نفر از قربانیان با مراجعه به پلیس اقدام به شکایت علیه این فرمانده ارتش صهیونیستی کردهاند. صدور احتمالي اين حكم با واكنش شاكيان پرونده روبهرو شده و شاكيان اين حكم را «پاداش برای یک مجرم جنسی» عنوان كردند. در شرايطي كه تاكنون رژيم صهيونيستي به عنوان يك رژيم متجاوز و غاصب معروف بوده، اكنون به نظر مي رسد آمار بالاي جرم و جنايتهاي ضداخلاقي در ميان نظاميان اين رژيم باعث شده تا رژيم صهيونيستي در حوزه اخلاقي نيز با بحران مشروعيت و بي اعتباري روبهرو باشد، تا آنجا كه خود منابع صهيونيستي نيز به اين جرم و جنايتها اعتراف مي كنند.