نشست اضطراری مقامات امنیتی اسرائيل درباره توانایی پهپادی حزبالله
رسانههای رژیم صهیونیستی فاش کردند نهادهای امنیتی و رسانهای تلآویو از ترس افزایش فعالیت پهپادهای حزبالله لبنان، جلساتی محرمانه برگزار کردهاند.
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی فاش کرد، بعد از حضور پهپادهای حزبالله لبنان در میدان گازی «کاریش»، مقامات امنیتی تلآویو دیروز در سایه ترس از فعالیتهای بیشتر پهپادی جنبش یک جلسه محرمانه تشکیل دادهاند. این شبکه صهیونیستی اذعان کرد که تلآویو سعی دارد تا این روایت خود را غالب کند که پهپادهای حزبالله فقط برای صهیونیستها تهدید امنیتی نیستند و این موضوع یک تهدید جهانی است. به گزارش فارس، رسانههای صهیونیستی ضمن توصیف این جلسه به نشستی کاملاً محرمانه، از برگزاری آن به ریاست «کارین الحرار» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی خبر دادند. همچنین، تمام نهادهای امنیتی مانند موساد و شاباک و ارتش رژیم و مسئولان رسانهای در نشست شرکت داشتهاند.