جابهجایی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان تا دو سال آینده به پایان میرسد
اهواز- خبرنگار کیهــان:
وزیر کشور در حاشیه نشست شورای اداری مسجدسلیمان پیرامون تصمیمات اتخاذ شده در سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار داشت: در این سفر از مناطق زلزلهزده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق ساخته میشد، بازدید صورت گرفت. وحیدی با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزلهزده اندیکا عنوان کرد: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد؛ موارد جدیدی درخصوص ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
وزیر کشور همچنین درخصوص فرودگاه مسجدسلیمان و جابهجایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر تصریح کرد: فرودگاه مسجدسلیمان باید تکمیل شود تا به سرعت شاهد راهاندازی آن باشیم؛ مشکل جابهجایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجدسلیمان نیز، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد و تا دو سال دیگر پایان یابد.