کد خبر: ۲۴۴۴۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 4100 بانوی سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد استان تهران

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی چهار هزار و ۱۰۰ مددجوی تحت حمایت این نهاد در سه ماه نخست سال خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جهانبخش مرادی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی چهار هزار و 100 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در سه ماهه نخست سال جاری گفت: 300 مددجوی کمیته امداد استان تهران طی سه ماهه نخست سال جاری از مزایای بازنشستگی تامین اجتماعی بهره مند شدند.
مرادی با بیان اینکه این نهاد برای توانمند‌سازی مددجویان،حق بیمه افراد را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌نماید،افزود: بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت، ازکارافتادگی و درمان استفاده نمایند.
وی با اعلام اینکه هم اکنون چهار هزار و 100 مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی این نهاد در استان تهران بهره مند می‌شوند،ادامه داد: این گروه از جامعه هدف با رسیدن به شرایط بازنشستگی از مزایای این طرح برخوردار و توانمند می‌شوند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه سرانه پرداخت حق بیمه مددجویان برای هر نفر ماهانه 350 هزار تومان است که از سوی کمیته امداد به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌شود،گفت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 4 میلیارد و 200 میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز شده است.
مرادی یادآور شد: در تعامل با سازمان تأمین اجتماعی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی 47 تا 49 سال برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی به سازمان تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند.