kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
در دیدار رئیس‌کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان

سرلشکر باقری: در برابر مداخلات صهیونیست‌ها عکس‌العمل نشان می‌دهیم

رئیس‌ستادکل نیروهای مسلح گفت: عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش‌ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه می‌دانیم و در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهیم.

 

سرلشکر محمد باقری رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با «ندیم رضا» رئیس‌کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان اظهار داشت: مسئله امنیت مرزهای ایران و پاکستان از مهم‌ترین مسائل بین دو کشور بوده است و بنده در سفری که به پاکستان داشتم به طور جدی پیگیر موضوعات مشترک دو کشور به ویژه در حوزه امنیت مرزی بوده‌ام.
وی افزود: رویکرد جمهوری اسلامی ایران به توسعه روابط با همسایگان نگاه ویژه‌ای است که این مهم در دولت جدید نیز تقویت شده و رو به توسعه است.
رئیس‌ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: در سال‌های اخیر روابط نظامی ایران و پاکستان توسعه چشمگیری داشته که این روابط سبب امنیت و اثربخشی در توسعه اقتصادی دو کشور شده است.
سرلشکر باقری با بیان اینکه منطقه‌ای که جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در آن قرار دارند بسیار مهم و حساس است، گفت: این منطقه از حساسیت فزاینده‌ای برخوردار است به ویژه اینکه رویدادها و تحولات اخیر سبب مداخلات کشورهای فرامنطقه‌ای شده و مشکلاتی در سطح منطقه ‌ایجاد کرده است.
وی رژیم صهیونیستی را در رأس مداخله‌گری‌ها و زمینه‌ساز بی‌ثباتی در منطقه اعلام کرد و گفت این رژیم با اجرای طرح‌هایی درصدد ایجاد ارتباط با کشورهای منطقه و دستیابی به اهداف مداخله‌گرانه است.
رئیس ‌ستاد کل نیروهای مسلح عضویت رژیم صهیونیستی در سنتکام و استقرار تجهیزات و حضور آن در رزمایش‌ها را بسترساز ایجاد تهدیداتی برای منطقه عنوان کرد و افزود: ما این تهدیدات را برنمی‌تابیم و مطمئناً در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهیم.