kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۲۷۸
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* آن روزهایی که اروپایی‌ها از یکدیگر ماسک می‌دزدیدند در ایران خودمان شاهد کمک‌های مومنانه ایرانیان به افراد کم‌بضاعت بودیم و یا وقتی فروشگاه‌های آمریکا غارت می‌شد در ایران با وجود تحریم همه چیز موجود بود. به همین دلیل باید گفت ما ایرانیان با غرب وحشی فرق داریم.
سلیمی
* شهید ابومهدی المهندس می‌گفت عربی، زبان اسلام است ولی فارسی‌زبان انقلاب می‌باشد. اکنون سرود سلام فرمانده بهترین گواه برای این ادعای دقیق است. چرا که امروز با این سرود امام زمانی زبان شیرین فارسی در تمام کشورهای حوزه نفوذ انقلاب اسلامی طنین‌انداز شده است.
خالویی
* طنین‌انداز شدن سرود سلام فرمانده با مضمون و محتوای انتظار وآماده شدن برای ظهور امام زمان نشان از عطش جهانیان به عدالت و منجی دادگستر دارد و زمینه ظهور آن حضرت در حال فراهم شدن است.
عطوفی
* عبور اولین قطار چین -قزاقستان-وسپس طی مسیر آبی تا انزلی به سمت اروپا از طریق ایران با کاهش مدت زمان20روزه وصرفه‌جویی مالی900دلاری برای هر کانتینرکشورمان را به سمت احیای سابقه تاریخی خود به عنوان بهترین مسیر ترانزیت منطقه برده است.
مجیدی
* آمریکا تهدید کرده فشارهای اقتصادی خود بر ایران را افزایش می‌دهد. آیا تاکنون می‌توانسته این فشارها را بیشتر کند و افزایش نداده است؟ واقعیت آن است که آمریکا در مورد ایران با بن‌بست راهبرد مواجه گردیده و همه راه‌ها به روی او بسته شده است.
فارسیان
* آمریکا علیه ایران راهبردی جز تحریم ندارد. راهبردی که البته چندین سال است آن را آزموده و نتیجه نگرفته است. تحولات جهانی که با شروع جنگ اوکراین شکل گرفته بدون تردید بیش از پیش موجب نزدیکی سه قدرت ایران، چین و روسیه در این بخش ازعالم خواهد شد.
تقی‌زاده
* بازپس‌گیری نفت دزدیده شده ایران از یونان، تحویل نفتکش‌ ساخته شده توسط متخصصان کشورمان به ونزوئلا، کشت 100 هزار هکتاری در زمین روسیه توسط ایرانی‌ها و قراردادهای 20 ساله با کشورهای همسایه شمالی و... چند اتفاق خوب یک هفته گذشته است ولی مگس‌ها همیشه روی زخم‌ها می‌نشینند.
مینایی
* دولتمردان آمریکا با به شهادت رساندن عزیزترین سردار ایران منفورتر از صدام شدند و بدانند که سرنوشت محتومشان مرگی دردناک‌تر از صدام خواهد بود.
معبودی
* پمپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در مصاحبه با العربیه در‌باره ترور شهید حاج قاسم سلیمانی زبان به زیاده‌گویی بازکرده است. اگر به جای آن خبرنگاربودم به او می‌گفتم اگر به کشتن سردار سلیمانی افتخار می‌کنی چرا این طورزندگی سگی پیدا کرده‌ای و در وحشت دائمی به سر می‌بری؟ غلطی کرده‌اند که در همه لحظات باید منتظر انتقام و مرگ باشند.
جهانی
 * از دولت جهادی دکتر رئیسی که روزهای تعطیل را به جای ارزیابی چهره مردم از داخل خودرو‌، در سفرهای استانی و شهرستانی به سر می‌برد و با حضور در جمع مردم از نزدیک در جریان مشکلات‌شان قرارگرفته ورنج مشکلات آنها را کاهش می‌دهد و بشارت دهنده رفع مشکلات است تقدیر و تشکر می‌کنیم. ای‌کاش در این 8 سال قبل نیز به همین نحو عمل می‌شد و امروز شاهد این وضع اقتصاد نبودیم.
حکیمی
* برخی از این که واقعیات عملکرد دولت قبل بیان شود ناراحت می‌شوند.می گویند چرا گفته می‌شود کشور را به ویرانه تبدیل کرد، قیمت‌ها را چندصد برابر کرد، پراید 20-30 میلیونی را به 200 میلیون رساند، سکه 3 میلیونی را به بالای 10-12 میلیون رساند، ارز 3500 تومانی را به 30 هزار تومان رساند، مسکن متری زیر یک میلیون در تهران را به 40 میلیون رساند! آیا حقایق و عملکرد ناصواب گذشته برای عبرت گرفتن بازگو نشود تا فردا دوباره در انتخابات به چنین افراد و تفکری رای دهند و دوباره کشور به ناکجاآباد سوق یابد؟!
فرامرزی
* نماینده ایران در سازمان ملل از کسانی که نگران حقوق بشر در ایران هستند سؤال کند وقتی عربستان در یک روز 70-80 نفر را بدون محاکمه گردن می‌زند و جنایات و قتل‌عام هزاران زن و مرد و کودک در یمن و... را رقم می‌زند نگران حقوق بشر نیستند؟ 
6960---0936 و 2846---0935 و 0220---0935
* دکتر رئيسی برای جبران اشتباهات دولت قبل ازجان مایه گذاشته تا اعتماد را به مردم بازگرداند.این راه سخت و دشوار است. اما اراده محکم، توکل بر خداوند و اتکای به مردم و... دشواری‌ها را آسان می‌کند.
محمدی قلعه
* چرا متولیان و ناظران به تولیدات شبکه‌های خانگی توجه جدی نمی‌کنند. در طول سال بارها موارد منفی از این دست تولیدات را مردم ملاحظه کرده و تذکر دا‌ده‌اند.فقط گاهی پخش آنها متوقف می‌شود در حالی که بسیاری از مردم آنها را دیده‌اند و نوشداروی بعد از مرگ سهراب است. مثل همین سریال کلیله و دمنه و...
عرفانی
* با وجود مصونیت دیپلماتیک آقای اسدالله اسدی، چطور آلمان ایشان را 101 روز در وضعیت نامناسب و مغایر با حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و کنوانسیون 1963 وین نگهداری کرده است. در صورت بی‌نتیجه بودن پیگیری‌ها لازم است همان‌گونه که با سارقان نفتکش رفتار شد با آلمان هم مقابله به مثل شود.
لاری
* دو ماه است برای وام فرزندآوری ثبت‌نام نموده‌ایم و برای رهن هم لازم داریم ولی هیچ خبری نیست. پیگیری می‌کنیم می‌گویند هنوز بودجه آن نرسیده است. از مسئولین درخواست می‌شود مشکل پرداخت وام را حل کنند.
1638---0938
* از استاندار خوزستان درخواست می‌شود مشکل کارگران بخش جمع‌آوری زباله شهرداری اهواز را حل کنند.
2846---0935
* سرقت کابل‌های مخابراتی مشکلاتی را با قطع اینترنت برای مردم فراهم می‌کند. مسئولین شرکت مخابرات تهران تدبیری برای این امر نمایند تا شهروندان بتوانند مشکلات خود را حل کنند.
بنی‌جمالی
* نمایندگانی که از گرانی‌ها می‌نالند، در مجلس تدابیر و راهکارهایی را برای کاهش قیمت‌ها بیابند. سخن گفتن از مشکل، آن را حل نمی‌کند.
جانعلی‌زاده
* قیمت نصب کنتور در روستا به 4 میلیون تومان رسیده است که پرداخت آن برای روستائیان مشکل است. مسئولین امر با روستائیان مساعدت بیشتری داشته باشند.
شهروندی از گیلان
* تره‌بارهای شهرداری در مناطق مختلف تهران به جای این که آخر شب بسیاری از میوه‌های خراب شده بر اثر گرما را دور بریزند قیمت‌ها را کمی کاهش دهند تا مشتری بیشتری جذب کنند.
توحیدی
* برخی تلفن‌های کارتی از جمله در ابتدای خیابان مجاهدین اسلام تخریب و بلااستفاده شده است. چرا برای تعمیر آنها اقدامی نمی‌شود؟ دوم این که چرا دیگر کارت تلفن در دکه‌های مطبوعات پیدا نمی‌شود؟
عرب سرخی
* استخرهای منطقه تهرانسر با این که برای هر نفر 110 هزار تومان پول می‌گیرند کیفیت خدمات‌دهی‌شان بسیار پایین است. بیشتر دوش‌های آب رسوب وگرفتگی دارند. 
عرشی
 * چرا آیین‌نامه طرح رتبه‌بندی معلمان از سوی دولت آماده و برای اجرا ابلاغ نمی‌شود؟ مدت زمان زیادی از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی گذشته ولی تاکنون چیزی دست معلمین را نگرفته است.
کاکاوند