kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۱۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 خبر خوب
 علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: «در حالی‌که پارسال در همین روزها با قطع روزانه برق منازل مواجه بودیم، امسال با همراهی مردم، کار جهادی، افزایش تولید و تسریع در باز‌سازی نیروگاه‌ها، خبری از جدول خاموشی در بخش خانگی نیست. با استمرار همکاری متقابل دولت و مردم، تابستان را بدون قطعی برنامه‌ریزی شده برق طی خواهیم‌کرد.»
 رسانه یا بنگاه نشر اکاذیب؟
 محمد سیستانی با انتشار این تصویر نوشت: «شش دروغ اخیر روزنامه شرق! اسم این مدل کار رسانه‌ای چیه؟»
 یک پیشنهاد
 علی اکبر رائفی پور: «دولت می‌تواند با ایجاد یک سامانه ثبت رقم اجاره برای هر کد پستی که با کمک مستاجرین تکمیل می‌شود و دریافت مالیات سنگین برای افزایش اجاره نامتعارف برای همیشه مشکل افزایش بی‌رویه اجاره ملک را حل کند؛ معروف: مردم علیه رانت و فساد.»
 نفروش
 شهاب پارسا: «سلبریتی که به خاطر نقش گرفتن بدنش رو می‌فروشه، واسه پول و جایزه‌ بین‌المللی کشورش رو می‌فروشه.»
 نسیه‌ای که از نقد بهتر شد
 حامد باقری: «اولین قطار باری بین‌المللی که از چین حرکت کرد و از مسیر قزاقستان و دریای خزر به بندر‌انزلی رسید، ۲۰روز زودتر از روش قبلی و صرفه‌جویی مالی ۹۰۰ دلاری برای هر کانتینر داشته. از حلوای نقد برجام که خبری نشد اما سرکه‌ی نسیه هر چند دیر بالاخره رسید!»
 به فکر سیستان و بلوچستان باشیم
 مجید بامری: «هوتگ، هیولایی که کودکان جنوب سیستان و بلوچستان رو به کام مرگ می‌کشاند؛ عبداله افراز هفتمین کودکیه که امسال در این گودال‌ها غرق شده. شادی روحشان صلوات...»
 مظهر شرافت
 
 سعیده سادات با انتشار این تصویر نوشت: «این جوون‌هایی که اینجوری به خاطر خاک و ناموس تو خون غلتیدند کلی امید و آرزو داشتند. یه چیزی داشتند به نام شرف که خیلی از سلبریتی‌ها ندارند.»
‏ یادتونه؟
 عبدالرحیم انصاری:« اصلاح‌طلبانی که امروز به رئیسی نقد می‌کنند، در آخرِ دولت روحانی اقرار کردند که حتی حقوق کارکنان دولت را نمی‌توانند پرداخت کنند؛ رئیسی نه تنها این مشکل را حل کرد، بلکه دولت را از بحران هم خارج نمود. مشکلاتی در کشور هست، اما آنان‌که حق نقد دارند قطعا اصلاح‌طلبان نیستند!»