kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۰۹۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
سرلشکر سلامی:

آمریکا دنبال فرار آبرومندانه از بلاد اسلامی است

 

شهر کرد - خبرنگار کیهان:
فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی شده و آمریکا دنبال یک فرار آبرومندانه از بلاد اسلامی است، گفت: در آینده‌ نزدیک ایران جزو قدرت‌های تراز اول جهان خواهد بود.
سرلشکر حسین سلامی ظهر سه‌شنبه در اجلاسیه کنگره ملی 11 هزار شهید جامعه عشایری کشور با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران امروز در حال افول هستند، گفت: اگر اخبار را دنبال کنید خواهید دید که رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی سیاسی شده و آمریکا دنبال یک فرار آبرومندانه از بلاد اسلامی است.
فرمانده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سرزمینی که صدای اذان در آن طنین‌انداز می‌شود جایی برای حضور و نفوذ مشرکان نیست.
وی با اشاره به اینکه تاریخ پر است از رویارویی ما با دشمنان مختلف یادآور شد: همواره کسی که باید عقب‌نشینی کند دشمن بوده است.
سرلشکر سلامی دشمنان را بی‌رمق، ناتوان و ناامید از تعقیب اهدافشان دانست و افزود: استکبار سرگردان برای یافتن راهی برای خروج است اما همین دشمن زخمی است و کینه‌های عمیق دارد. در باور دشمنان نمی‌گنجید که ایران با دست خالی بتواند منطق انقلاب را در سراسر جهان جاری و در برابر دشمن تا دندان مسلح صف‌آرایی کند.
وی ادامه داد: دشمن گمان نمی‌کرد ملت ایران
44 سال در مبارزه‌ای مستمر و جهانی سربلند و سرافراز بماند و امروز برای تجلیل از حماسه‌آفرینان دیروز خود مجتمع شود. سرلشکر سلامی با بیان اینکه این روزها دشمن عاجز ما به وطن‌فروشان و پناهندگان خیانتکار امید بسته است، گفت: این افراد شاید هم‌زبان ما باشند اما سخن دشمن را ترجمه می‌کنند و در خیال باطل خود گمان می‌برند می‌توانند مغزها و قلوب مردم ما را در کنترل خود بگیرند.
فرمانده سپاه اظهار داشت: مردمی که برای حفظ  نظام و انقلاب صدها هزار شهید داده‌اند هرگز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب دست نمی‌کشند و از امام خود جدا نمی‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه هیچ دشمنی خیرخواه ملت ایران نیست، گفت: آرزوی ما این است که قربانی ملت ایران شویم تا همواره بدرخشد و آرمان‌هایش را دنبال کند.