kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۴۰۶۶
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۴

کادرفنی تیم ملی فوتبال خیلی وقت پیش «رفوزه» شد! (نکته ورزشی)

مسئولان ورزش و وزیر محترم ورزش باید این واقعیت تلخ را بپذیرند که فوتبال ما اسیر و گرفتار جریانات دلالی افسارگسیخته و سیری ناپذیر است (لطفا مصاحبه اخیرعارف آقاسی، مدافع جدا شده از استقلال و پیوسته به فولاد را بخوانید). این جریان مخرب و مفسد‌، حالا دست‌های آلوده خود را دور گردن تیم ملی حلقه زده‌، بنابراین بهتر است مسئولان ورزش و شخص آقای وزیر و آقای وکیل و... به جای کارهای تشریفاتی و صوری و... دست به اقدامات اساسی و اصلاحی درباره فوتبال دلال زده ما بزنند.

 

سرویس ورزشی-

نگویید«حالا دیر است و تا جام جهانی‌، فرصتی باقی نمانده و...» که بدون هیچ تردید این هم از ترفندها و فریب‌های جریان مخرب دلالی است که از طریق برنامه‌های ورزشی سیما و سایر رسانه‌های بدهکار و اجاره رفته، به ذهن مردم و جامعه القا می‌کنند. برای اصلاح‌، هیچ‌وقت دیر نیست.
مگر این کادر مثلا « فنی» که بدهکار و فرمانبر جریان دلالی رخنه کرده در فوتبال است می‌خواهد چه گلی به سر فوتبال ما در جام جهانی بزند که مربی دیگری‌، به ویژه مربی وطنی و کادر ایرانی‌، نتواند آن را انجام دهد؟ ضمن اینکه این کادر به اصطلاح فنی‌، خیلی وقت است که از همه نظر « رفوزه» شده و باید همان موقع که رئیس‌شان رفت‌، آنها هم می‌رفتند.
مگر جام جهانی۹۸ را فراموش کرده‌ایم که در فاصله سه ماه مانده به شروع رقابت‌ها در فرانسه، سه بار کادر فنی تیم ملی تغییر کرد و در نهایت‌، این تیم با روی کار آمدن یک کادر فنی ایرانی(جلال طالبی، بیژن ذوالفقارنسب و...) قدم به میدان گذاشت و با کنار گذاشتن نورچشمی‌ها و سوگلی‌های تحمیلی آن زمان به تیم ملی!(لطفا به مصاحبه اخیر نادر محمدخانی‌، مدافع تیم ملی در آن بازی‌ها مراجعه کنید که اخیرا با ایسنا انجام داده است) و استفاده از « بهترین‌ها»‌، نتایج قابل قبولی هم کسب کرد که پیروزی در «بازی قرن» مقابل آمریکا شادی یک ملت و جشن ملی را سبب شد؟!
کی می‌گوید برای تغییر و اصلاح‌، دیر است؟! بدون تردید جز جریانات دلالی که از وضع موجود فوتبال‌، منتفع می‌شوند‌، هیچ عقل سلیم و ایرانی خیرخواهی این را نمی‌گوید. بنابراین‌، مدیران و مسئولان ورزش به این بهانه‌، کم کاری و ترک فعل خود را توجیه و ماستمالی نکنند که هیچ کسی - خاصه مردم- آن را باور نمی‌کند‌، آن هم مردمی که- بدون تعارف و شعار- خیلی بهتر از ما و برخی از مسئولان که سرشان را زیر برف کرده‌اند، واقعیات را می‌دانند و مسائل را تحلیل می‌کنند و...