kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
بردیا و‌ سرلک به‌جای صابر و ‌عابدینی

رونمایی از جانشین‌های ۲ ستاره مصدوم تیم‌ملی والیبال

در پایان هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال رضا عابدینی و صابر کاظمی عازم تهران و بردیا سعادت و امیررضا سرلک مسافر صوفیه شدند.

هفته نخست مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان که از ۱۸ خرداد در دو شهر اوتاوا و برازیلیا آغاز شده بود یکشنبه به پایان رسید و تیم ملی ایران با دو برد و دو باخت به کار خود در هفته نخست پایان داد. کاروان والیبال ایران ساعاتی پس از آخرین مسابقه خود جهت حضور در هفته دوم این رقابت‌ها عازم صوفیه بلغارستان شد که با تصمیم کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان رضا عابدینی (به دلیل مصدومیت) و صابر کاظمی(به دلایل فنی) از برازیلیا عازم تهران شدند و بردیا سعادت و امیررضا سرلک پس از انجام هماهنگی‌های لازم جهت خروج از کشور عازم بلغارستان خواهند شد و به کاروان والیبال ایران در صوفیه خواهند پیوست.
بدین ترتیب عابدینی و کاظمی بامداد دیروز از فرودگاه استانبول از تیم جدا شدند و به تهران بازگشتند.محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن دوازده بازیکنی هستند که بامداد دیروز همراه با کادر فنی تیم ملی عازم استانبول شده‌اند و پس از یک روز استراحت در هتل فرودگاهی، استانبول را به مقصد صوفیه بلغارستان ترک می‌کنند و تمرینات خود را جهت شرکت در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال آغاز خواهند کرد. مردان والیبال ایران در هفته دوم این رقابتها از روز سه شنبه ۳۱ خرداد ماه به ترتیب با تیم‌های بلغارستان، آمریکا، برزیل و کانادا دیدار خواهند کرد.