kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

تأیید استحکام سازه ورزشگاه آزادی از سوی دو تیم کارشناسی

 
 
وزیر ورزش و جوانان گفت: استحکام سازه ورزشگاه آزادی از سوی دو تیم کارشناسی تایید شده است.
حمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران گفت: فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی می‌کند و ما از برنامه‌های فدراسیون حمایت می‌کنیم و در کنارشان هستیم و برنامه‌ریزی فنی با فدراسیون است و وزارت ورزش در داخل فدراسیون برنامه‌ریزی نمی‌کند.
وی افزود: برای بازی‌های جام جهانی ستادی وجود دارد و ریاست آن با آقای مخبر است و وزارت خانه‌های مختلف مثل گردشگری و نیرو و ورزش دست در دست هم با ماموریت‌های مختلف، وظیفه دارند و ما هم به تازگی به قطر برای ماموریت‌ها می‌رویم و ماموریت‌ها مشخص است و به آقای مخبر گزارش می‌دهیم و ایشان جمع‌بندی کرده و دستوراتی را می‌دهند. 
وی درباره اینکه نگرانی بابت سازه ورزشگاه آزادی وجود ندارد؟ گفت: استحکام سازه تایید شده است و دو تیم کارشناسی آن‌را تایید کردند و اشکالات ظاهری مثل تخریب زیر صندلی‌ها هست که سطحی است و نیاز به مرمت دارد.
وزیر ورزش در پایان گفت: همه ورزشگاه‌های قدیمی در حال رصد کردن از سوی تیم‌هایی که استحکام سازه را کنترل می‌کنند، هستند؛ مثل مجموعه ورزشی انقلاب و شیرودی و سوار کاری کل کشور و....  نزدیک ۸۵۰ نفر در شرکت توسعه نگهداری اماکن ورزشی کار می‌کنند. در شرکت دفاتر فنی وجود دارد و وضعیت مجموعه‌ها ‌چک و کنترل می‌شود. همچنین ارزیابی‌هایی نیز انجام می‌شود و هر جا احتیاج به اصلاح باشد، بودجه اش پیش‌بینی شده است.