kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۵۱۸
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* آن قدر که تفاله‌های غربگرا از سرود حماسی «سلام فرمانده» سوخته‌اند رژیم کودک‌کش و دار و دسته‌اش نسوخته‌اند! به راستی چرا مدعیان اصلاحات از گسترش فرهنگ مهدویت و انتظار این همه حقد و کینه دارند؟
امانی
* به حادثه دیدگان برج متروپل آبادان تسلیت عرض می‌کنم و از دستگاه قضایی و مسئولین درخواست می‌شود که با مقصرین حادثه اعم از مهندس ناظر، سازنده و... به شدت برخورد نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.
غلامیان
* به این دو سبک زندگی در کشورمان دقت کنید؛ یکی سبک زندگی شهداست که با حداقل‌ها زندگی می‌کنند و با نثار جانشان برای ما امنیت می‌آورند و جان خود حتی در محل زندگی‌شان در طبق اخلاص نهاده‌اند و دومی سبک زندگی سلبریتی‌هاست که از مال دنیا بی‌نیازند ولی از زمین و زمان طلبکارند! تلخی قصه آنجایی است که گروه دوم می‌گویند، گروه اول حق ما را خورده‌اند!
حسینخانی
* یکی از بستگان شهید صیاد خدایی می‌گفت این شهید عزیز پس از 22 سال خدمت و مدافع حرم بودن و با درجه افسر ارشدی، مستأجر بود و خودروی پراید هم متعلق به خودش نبود! این را بگذارید کنار آن سلبریتی‌هایی که به دروغ دم از مردم می‌زنند ولی با قراردادهای میلیاردی به جای همراهی با مردم با دشمنان مردم همراهند.
سوری- 1298---0912
* شهید عزیز صیاد خدایی و همه شهیدان جبهه مقاومت مصداق کلام نورانی امام راحل‌اند که فرمود: باید جوانان بدانند تا معنویت و عقیده به توحید و معاد در کسی نباشد، محال است از خود بگذرد و در فکر امت باشد. شهیدان ما این‌گونه بودند و از جان خود برای آسایش و آرامش امت اسلام و حتی غیراسلامی در مقابله با تکفیری‌های خبیث و وحشی گذشتند. خداوند بر درجات شهدایمان بیفزاید و ما را رهرو راه پرافتخارشان قرار دهد.
اطهری
* برخی افراد به ظاهر تحصیل کرده که از صبح تا پاسی از شب مغزشان توسط رسانه‌های بیگانه مثل من‌و تو و اینترنشنال و... شست‌وشوی مغزی می‌شوند به سرود«سلام فرمانده» که تبدیل به سرودی جهانی شده اعتراض کرده که به نونهالان آسیب می‌زند! اینها متأسفانه خودشان شست وشوی مغزی شده و دیگر قدرت تفکر ندارند و به عمله دشمنان تبدیل شده‌اند!
نظام فتحی
* ترور شهید صیاد خدایی توسط مزدوران صهیونیسم نشانه کینه از داغ سنگینی است که مدافعان حرم و یاران شهید سلیمانی بر دل دشمنان اسلام و صهیونیست‌ها گذاشته‌اند.
پروازی
* نطفه نامشروع رژیم صهیونیستی با ترور و جنایت بسته شده و در طول چهل سال و‌ اندی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد در مقابل ایران راهی جز جنایت کور نداشته است. ولی این خون‌های پاک که در اثر جنایت صهیونیست‌ها به زمین ریخته می‌شود به زودی‌گریبان این جنایتکاران را خواهد گرفت.
ناصرزاده
* اعلام ترور شهید صیاد خدایی توسط صهیونیست‌ها قبل از رسانه‌های داخلی نشانگر خباثت ذاتی این غده چرکین و سرطانی منطقه است. باید پاسخ سختی به این جرثومه‌ فساد و تباهی داد.
حاجی‌احمدی
* از طرح همگانی بیمه سلامت دولت خدمتگزار تقدیر و تشکر می‌کنم. اگر این طرح اجرا نمی‌شد بابت بستری چند روزه در بیمارستان می‌بایست 16 میلیون پرداخت می‌کردم که با بیمه سلامت تنها حدود سه میلیون و سیصد هزار تومان پرداخت کردم.
جاسم زارعی
* آیا شده فقط یک بار دستگاه‌های سخن‌پراکنی امثال بی‌بی‌سی و من‌وتو و... هجوم مردم مثلا لندن و برلین به فروشگاه‌ها و غارت روغن و... را نشان داده باشند؟
معظمی
* آن بازیکنی که این روزها دم از مردم می‌زند هنگام قراردادهای میلیاردی که از باشگاه‌های دولتی و در واقع از بیت‌المال دریافت می‌کند به فکر مردم نیست و حتی مبلغ ناچیزی از آن را در کمک‌های هم‌وطنان به افراد ضعیف صرف نمی‌کند. او بالای گود نشسته و با کمال پررویی فقط به صورت زبانی از مردم دم می‌زند آن هم درمواقع خاصی که رسانه‌های دشمن تجویز می‌کنند!
9087---0901
* از نمایندگان محترم مجلس که با رأی قاطع خود بار دیگر هیئت‌رئیسه انقلابی مجلس را برگزیدند تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم در سال سوم خدمت با همکاری جدی و مؤثر با دولت جهادی گام‌های اساسی برای حل مشکلات کشور و تدوین برنامه هفتم بردارند.
مصطفایی
* شفاف شدن دریافتی کارکنان دولت برای عموم مردم یکی دیگر از ابعاد عدالت است که متأسفانه هنوز به طور کامل عملی نشده است. اجرا شدن این مهم نقش مستقیمی در جلوگیری از فساد در بدنه دولت خواهد داشت و موجب نظارت عمومی مردم بر عملکرد دستگاه‌ها می‌شود.
ثروتی
* اگر بخواهیم بحث عدالت در دولت تبدیل به یک گفتمان بشود اولین قدم این است که در نظام بانکی کشور اصلاح اساسی صورت بگیرد. بانک‌های کشور به گونه‌ای عمل کرده‌اند که بخش زیادی از ثروت را به صورت وام در اختیار برخی از افراد خاص جامعه قرار داده‌اند در حالی که ثروت جامعه باید بین تمام جامعه چرخش پیدا کند.
بختیاری
* دولت تصمیم سخت برای قطع روند خلق پول در کشور گرفته است. در این کار باید با مسئولین همراهی کرد تا این چرخه به راه باشد. تورم، رانت و ... نیز وجود خواهد داشت.
عباسی‌پور
* درج قیمت روی کالاها به شرط اینکه نظارت و کنترل هم در کار باشد جلوی گرانفروشی و بی‌ثباتی بازار را خواهد گرفت.
9239---0922
* نقش مورد انتظار سازمان حمایت از مصرف‌کننده در جلوگیری از افزایش بی‌حساب و کتاب قیمت مواد شوینده چیست؟
1157---0903
* برخی مدیران ناکارآمد دولت قبل به ویژه در امر ورزش در استانها و شهرستانها همچنان در سر کارند. 9 ماه از عمر دولت سپری شد. کی قرار است این مدیران نالایق کنار گذاشته شوند؟
8530---0936
* از وزارت ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر متولیان فرهنگی کشور به ویژه وزارت ورزش و جوانان درخواست می‌شود برای ازدواج بیش از 10 میلیون جوان مجرد در کشور تدابیر جدی و عملیاتی فوری اتخاذ کنند.
حسنی
* تعطیلی‌هایی که به خاطر آلودگی هوا و به منظور حفظ سلامتی افراد جامعه صورت می‌گیرد لازم و ضروری است. این تعطیلی‌ها که به حق و منطقی است و جای انتقاد ندارد.
9239---0922
* همان کسانی که در طول این سالها با انحصاری کردن دو شرکت ایران خودرو و سایپا ضرر و زیان‌های زیادی به ملت و کشور زده‌اند امروز در صف خرید سهام این دو شرکت هستند، ‌نباید گذاشت چنین اشتباهی دوباره صورت بگیرد و سر مردم بی‌کلاه بماند.
343---0922
«پاسخ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وزارت راه و شهر‌سازی»
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه در تاریخ 23/12/1400 با عنوان «افتتاح ناقص و فاقد آسفالت زیرگذر کمربندی خرمدره»، ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم، به آگاهی می‌رساند زیرگذر مذکور در راستای رفع نقاط پرحادثه و به منظور افزایش ایمنی تردد کاربران جاده‌ای با پیشرفت فیزیکی حدود 70 درصدی در حال احداث بوده و با ساخت دیوارهای حائل بتنی و انجام روکش آسفالت،‌ عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و مورد بهره‌برداری کامل قرار خواهد گرفت.