kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

حضور دبیر در انتخابات هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی کشتی 

 
 
رئیس‌فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی شرکت می‌کند.
حمید سوریان نایب‌رئیس‌فدراسیون کشتی درباره نشست با علیرضا دبیر گفت: طبق روال همیشگی جلسات کاری بنده و رئیس‌فدراسیون کشتی برگزار و در این جلسه چند ساعته تصمیمات مهمی گرفته شد.
نایب‌رئیس‌فدراسیون تصریح کرد: موضوع اصلی این جلسه تقسیم کار بین بنده و رئیس‌فدراسیون، به منظور پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کشتی کشور در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بود.
سوریان ادامه داد: کشتی ایران در سال‌های اخیر توانسته دوباره در جمع سه تیم برتر دنیا قرار بگیرد و از لحاظ فنی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است، اما متأسفانه خلاء حضور نماینده ایران در هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی احساس می‌شود.وی ادامه داد: طی مذاکراتی که با رئیس‌فدراسیون کشتی داشتم با پیشنهاد بنده مقرر شد تا بیشتر تمرکز من بر روی کارها و امور جاری و داخلی فدراسیون به ویژه تیم‌های ملی کشتی در تمامی رده‌های سنی باشد تا فرصت بیشتری در اختیار ایشان به منظور اجرای برنامه‌های دیپلماسی ورزشی و ارتباط با سایر فدراسیون‌های ملی قرار گیرد.
سوریان در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما از این تصمیمات حضور یک نماینده از کشورمان در هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی بود و ان‌شاء الله به امید خدا رئیس‌فدراسیون کشتی در انتخابات هیئت‌رئیسه اتحادیه جهانی که در جریان رقابت‌های جهانی صربستان برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.