kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
 روش کار سربازان اسرائیل
 کاربری نوشت: «آنها ترور کنند می‌گویند پس اقتدار چه شد؟ وقتی ایران پاسخ می‌دهد می‌گویند همیشه دنبال تنش هستید. برای سرباز اسرائیل در هر حالتی تخریب ایران در دستور است.»
 آن روی سکه جنگ روسیه- اوکراین
 حامد با انتشار این تصویر نوشت: «تمام موجوداتی که در ماریوپل اسیر می‌شوند، دارای نمادهای شیطانی و نازی هستند. همین‌ها پوتین را با هیتلر مقایسه می‌کنند. چرا رسانه‌های داخلی و خارجی این را انعکاس نمی‌دهند؟ آیا جای سوال نیست؟ آیا هیتلر یهودی بود؟ اگر نه، چرا امروز حامیان او و صهیونیست‌ها با هم متحد علیه روسیه هستند؟»
 اهل کجایید؟
 سلیمانی با انتشار این تصویر یکی از روزنامه‌های کشور نوشت: «یکی از مبارزان ایرانی نبرد سوریه؟ روتون نشد بزنید «جنگجویان» یا «شبه نظامیان»... یا حتی «تروریست»؟ در ایران به «مبارزان ایرانی در نبرد سوریه» می‌گویند «مدافع حرم»... شما اهل کجا هستید؟!»
 این گوی و این میدان
 سهیل مالکی: «یک گروه جهادی از وریا غفوری دعوت کرده و گفته اگر شعار نمیدی بیا بریم برای محرومیت‌زدایی! این گوی این میدان، کمک کردنتون هم می‌بینیم.»
 فرار از اصل ماجرا
 علیزاده: «گول تحلیلهای آبکی درباره ضعف امنیتی و حفره امنیتی ایران را نخورید. کسانی این تحلیلها را برجسته می‌کنند که می‌خواهند از زیر محکوم کردن جنایتی این‌قدر کثیف آن‌هم در وسط روز روشن در وسط یک شهر شانه خالی کنند. نگذارید تروریسم را با این کارها عادی کنند. تروریسم اول باید محکوم شود نه تحلیل.»
 مخرج مشترک نداشته باشید
 رائفی پور: «تکمیل‌کننده پازل عملیات روانی دشمن نباشید. به سخره گرفتن انتقام سخت و صبر استراتژیک دقیقاً خواست دشمن است. در همین ایام کم بلا سر رژیم صهیونیستی نیامده است. اسرائیل در بدترین شرایط ممکن به سر می‌برد که عامل اصلی آن بی‌شک اراده جمهوری اسلامی است.»
 چطوری مجوز دادید؟
 کاربری نوشت: «پیمانکار و مالک ساختمان متروپل آبادان رو بازداشت کردن؛ تک تک اونایی که مجوز این ساختمون رو دادن حکم قتل امضا کردن!»
 کارواش
 علیرضا زادبر: « طرف ۴۰_۳۵ سال سن با دو لیسانس و فوق لیسانس دارد، صبح تا شب مغزش توسط ‎منوتو و ‎ایران اینترنشنال شست و شو می‌شود بعد همین فرد معترض به سرود سلام فرمانده است که مفهوم انتظار و مهدی(عج) را به نونهال انتقال می‌دهد! اگر بنا بر شست و شو باشد شما دائما در کارواش هستید!»