kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۹۵۱
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با دستگیری دو جاسوس فرانسوی به زودی حوادث پشت پرده اعتراضات صنفی برخی تشکل‌ها که با هدایت این افراد خبیث و عوامل خودفروخته داخلی شکل می‌گرفت برملا خواهد شد. دستگاه قضایی ان‌شاءالله با احکام انقلابی با این خائنین برخورد نماید.
واحدی
* رسانه‌های بیگانه از عدم برخورداری برخی افراد از سواد رسانه استفاده کرده و افکار پلید خود را با تغییر ظاهر‌، به خورد جامعه می‌دهد.مراقب فتنه‌انگیزی رسانه‌های دشمن باشیم که هیچ گاه دوست ما نبوده و نیستند.
تدینی
* با وجودی که یارانه به من تعلق نگرفته است ولی با هدفمندی یارانه 100 درصد موافق هستم چرا که یک خانوار 4 نفره در دهک‌های 4 تا 9 اگر تا به حال توان خرید مرغ، تخم‌مرغ، پنیر، ماکارونی و... را نداشت امروز با پول هدفمندی 8 کیلو مرغ، 2 شانه تخم‌مرغ، 2 کیلو پنیر و چند تا ماکارونی می‌تواند به طور رایگان ب‌گیرد و حتی پول مازاد هم می‌آورد. دستگاه قضایی نباید از کنار این حیف و میل ارز 4200 تومانی و فربه شدن عده‌ای خاص به راحتی عبور کند. باید این ارزهای به غارت رفته از حلقوم حرام‌خواران بیرون کشیده شود و با آن مجریان که چوب حراج به بیت‌المال زدند برخورد شود.
پورسعید- تهران
* از سربازان گمنام امام زمان(عج) به خاطر دستگیری جاسوسان فرانسوی و عوامل مرتبط وطن‌فروش داخلی که پیش از این نیز جزو مزاحمان مردم انقلابی بوده‌اند بی‌نهایت سپاسگزارم.
عباسی، 9743---0938
از روزنامه وزین کیهان به خاطر تحلیل‌های متقن و دوراندیشانه به ویژه روزنامه چهارشنبه 1401/2/28 خبرهای ویژه و صفحه اجتماعی (جمعیت) تشکر می‌کنم. از دستگاه قضایی هم می‌خواهم در ورود به پرونده خیانت‌بار کاهش جمعیت لحظه‌ای درنگ نکند.
2846---0935، 2842---0910 و 7250---0919
* چرا علی‌رغم محکومیت سه عنصر نامطلوب و مرتبط با سرویس‌های بیگانه در مورد کاهش باروری در ایران و خواب‌هایی که برای پیر شدن کشور دیده بودند به یک باره پرونده محکومیت خاتمه یافت؟ جریان نفوذ تا کجا پیشرفته است؟ چرا برخی از همین خائنین هنوز به عنوان استاد دانشگاه به تدریس مشغولند؟ کسی که مرتبط با سرویس‌های بیگانه است چه نسلی می‌خواهد تربیت کند؟ چرا این همه هشدارهای حکیم فرزانه از سوی سران قوا به جدیت پیگیری نمی‌شود؟
محمدی- بیگی
* اعضای محترم اصناف زحمتکش و انقلابی! مطالبات بحق خود را از مجاری صحیح دنبال کنید.هم اکنون معاندین تلاش‌های مثبت و بی‌وقفه دولت را می‌بینند که حکایت از بهبود و رشد اقتصادی دارد.بنابر این با تمام توان برای جلوگیری از آن بسیج شده‌اند. پس مراقب باشید در زمین دشمن بازی نکنید. ضمناً طلب کردن مطالبات بر زمین مانده در دولت‌های اشرافی سابق از دولت نوپا دور از انصاف است.
نیک‌پور، 8997---0912
* از رئیس‌جمهور خدمتگزارمان که در سال اول خدمت علی‌رغم تبعات هدفمندی یارانه‌ها که برخی به علت بی‌اطلاعی از فواید آن تحت تأثیر جو شایعات و رسانه‌های معاند قرار می‌گیرند، بدون هراس از کاهش محبوبیت خود به جراحی این غده سرطانی ارز 4200 پرداخت بی‌نهایت سپاسگزاریم. ان‌شاءالله خداوند بر توفیقاتش بیفزاید تا در قبال بقیه یارانه‌های پنهان که فقط عده‌ای متمول از آن بهره‌مندند عدالت راجاری کنند
.6960---0936 و 2189---0939
* برخی فروشگاهها اکثر اجناس خرید قبل را به قیمت جدید با مخدوش کردن یا پاک کردن قیمت قبلی عرضه می‌کند. رانی 8 هزار تومانی را 15 هزار تومان، کیک 4-5 هزار تومانی را 15 هزار تومان و... عرضه می‌کند. تعزیرات باید با این افزایش‌های افسارگسیخته برخورد نماید.
یک شهروند از خوانسار، 7945---0914
* کمبود برخی اقلام اساسی از جمله گندم که یک کالای استراتژیک و حیاتی محسوب می‌شود و می‌توان گفت ارزش بیشتر از نفت و طلا دارد پیش از اینکه ناشی از بعضی رخدادهای بین‌المللی مثل جنگ اوکراین باشد متأثر از روش‌های غیراصولی و غلط کشاورزی در داخل است به ویژه آنکه با بحران آب نیز مواجه هستیم. شیوه‌های غلط کشاورزی را باید اصلاح کرد.
حمیدزاده

* تخلفات آن دسته از مسئولان فوتبال که محروم و جریمه شده‌اند را به مردم اطلاع بدهید.آنچه تاکنون تجربه شه این است که پوشاندن این گونه تخلفات باعث تداوم روند گذشته می‌شود.
0220---0935

* اگر آقای روحانی رئيس‌جمهور قبل موفق می‌شد سند آموزش وپرورش مورد سفارش بیگانگان یعنی 2030 را در محیط‌های تربیتی کشورمان پیاده کند هیچ اثری از بن‌مایه مذهبی و عشق به امام‌زمان(عج) در وجود دانش‌آموزان کشور که امروز تبلور آن را در اثر فاخری چون سرود امیدآفرین سلام فرمانده شاهدیم باقی نمی‌گذاشت و کار بسیار سخت می‌شد.
1817---0935
* فوتبالیستی که پس ازچپاول‌های چند ده میلیاردی از پول‌های مردم در باشگاه‌های دولتی برای عوامفریبی ژست هم‌دردی با اقشار کم‌درآمد جامعه را گرفته کور خوانده است. از زبان مایه گذاشتن هنر نیست اگر راست می‌گوید پاداش قهرمانی‌اش را که به خانه لاکچری و...تبدیل شده به نیازمندان ببخشد.
طلوعی
* جای بسی خوشحالی است که با چهار عامل تسریع در واردات واکسن، تولید واکسن ملی، مدیریت هوشمند کرونا و همراهی مردم مجموعه دز‌های تزریقی اکنون به حدود 150 میلیون دز رسیده و آمار مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا چند هفته است که تک رقمی است.
خلیلی