kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۸۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

سلیمی: ادامه فعالیت مرادی به صلاح وزنه‌برداری نیست

 

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: من واکنش‌های زیادی از پیشکسوتان دیدم، مرادی هم باید به این فکر کند که ماندنش به صلاح وزنه‌برداری نیست.
بهداد سلیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات اخیر وزنه‌برداری و اعتراضات پیشکسوتان به شیوه مدیریت این فدراسیون، اظهارداشت: اتفاقات ناخوشایندی در وزنه‌برداری رخ داده است؛ سالها بود که ما به این شیوه مدیریت اعتراض می‌کردیم اما کسی حرف ما را نمی‌شنید، مایی که دلمان برای این رشته می‌سوزد. از سالها قبل زنگ خطر به صدا درآمده بود اما کسی نمی‌شنید و حالا وزنه‌برداری به این روز افتاده است.
قهرمان المپیک لندن درباره اینکه آیا درباره این اتفاقات با وزیر ورزش یا رئیس‌کمیته ملی المپیک صحبت‌هایی داشتید یا خیر، گفت: به دفعات صحبت کردیم به خصوص در دوره گذشته وزارت؛ اما کسی ترغیب نمی‌شد کمک کند یا به وزیر اطلاعات غلط می‌دادند. از زمانی که آقای سجادی آمده پالس‌هایی را گرفته و شرایط کمی بهتر شد. سال گذشته حکم بازنشستگی علی مرادی آمد و وزارت 3 ماه را برای انجام کارها وقت داد اما بعد دوباره به وزیر فشار آوردند و مرادی برگشت. حالا شرایط دوباره مثل قبل ادامه دارد و کاری که باید از طرف آقای مرادی انجام می‌شد، نشد.
این وزنه‌بردار قهرمان جهان و المپیک درباره اینکه فکر می‌کنید با این شرایط شاهد تغییرات در فدراسیون باشیم، تصریح کرد: تغییرات دست من نیست و دست وزیر، کمیته و یک‌سری افراد و نهادهای دیگر است اما امیدوارم هر کسی که تصمیم‌گیرنده است به جای رفیق‌بازی به فکر صلاح وزنه‌برداری و منافع ملی باشد. من واکنش‌های زیادی از پیشکسوتان دیدم، مرادی هم باید به این فکر کند که ماندنش به صلاح وزنه‌برداری نیست. او هم نقاط مثبت داشت هم منفی اما منفی بیشتر بود بنابراین فکر می‌کنم ماندن مرادی به صلاح ورزش نیست.