kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

زنجانی‌ها فرصت طلایی اخذ تسهیلات بانکی خودمالکین را از دست ندهند/تداوم‌ ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات بانکی نو‌سازی بافت فرسوده

 
 
زنجان – خبرنگار کیهان:
بهزاد کردلو رئیس‌اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن راه و شهر‌سازی استان زنجان با اعلام این خبر که تسهیلات بانکی برای خودمالکین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت‌وساز مسکن در استان زنجان پرداخت می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه «https://saman.mrud.ir» ثبت‌نام کرده و با تکمیل مدارک و انتخاب بانک عامل پیگیر دریافت تسهیلات خود باشند.
وی اظهار کرد: خودمالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت اخذ دریافت وام اقدام کنند.
کردلو به میزان تسهیلات خودمالکین در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است.
وی پرداخت این نوع تسهیلات را فرصت بسیار طلایی برای خود مالکین اعلام کرد و گفت: با این میزان تسهیلات بانکی متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز بکنند و ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خود مالکین از اواخر سال گذشته شروع شده و همچنان تداوم دارد.
رئیس‌اداره برنامه‌ریزی و مطالعات مسکن راه و شهر‌سازی استان زنجان در ادامه به پرداخت تسهیلات بافت فرسوده در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده است و سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم‌برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند.
کردلو با بیان اینکه امکان استفاده از تسهیلات بانکی برای سازندگان در بافت‌های فرسوده در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است، افزود: تسهیلات بافت فرسوده در زنجان ۳۵۰ میلیون تومان است که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد بوده؛۱۵۰ میلیون تومان بعدی هم با کارمزد ۱۸ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم اوراق 
۱۶ درصد است.