kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۶۸۳
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

دست خالی دولت بایدن و گربه‌رقصانی تروریست‌های ورشکسته(خبر ویژه)

شماری از فسیل‌های گروهک ورشکسته و تروریستی منافقین با مجوز دولت آمریکا در مقابل کاخ سفید تجمع کردند.
 
 
 
بر اساس تصاویر صدای آمریکا، در این تجمع باشکوه (!) چند ده نفر حضور به هم رسانده بودند. به گزارش VOA، «گروهی از ایرانیان خواستار براندازی جمهوری اسلامی، روز یکشنبه در برابر کاخ سفید، تجمع کردند. این تجمع توسط «سازمان جوامع ایرانیان آمریکا»، از گروه‌های همسو و نزدیک به سازمان مجاهدین خلق (منافقین) برگزار شد.»
یادآور می‌شود سازمان منافقین تا چند سال قبل به اذعان مستندات موجود در وزارت خارجه آمریکا، در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داشت، اما پس از آن آمریکا تصمیم گرفت، گروهک یا شده را که یکی از سازمان‌های رکورددار جنایت و ترور در دنیاست، از فهرست مذکور خارج کند. جالب اینکه این تصمیم حاکی از خالی بودن دست آمریکا در حمایت از اپوزیسیونی معتبر، در دوره دموکرات‌ها انجام شده و همین حالا هم آنها در دوره دموکرات‌ها اجازه خودنمایی مقابل کاخ سفید را پیدا کرده‌اند. دولت ترامپ و برخی اعضای مقبور آن هم در نشست‌های این سازمان تروریستی شرکت می‌کردند.
سازمان منافقین متهم به ترور 17 هزار شهروند ایرانی است. سرکرده این گروه از چند سال قبل که مقر گروهک در عراق مورد هدف حملات سنگین موشکی قرار گرفت، گم و گور شده است. منافقین پس از بی‌آبرو کردن بنی‌صدر و فراری دادن او از کشور، مرتکب سلسله جنایات تروریستی در کشور شده و سپس به عنوان مزدور، به ارتش متجاوز صدام پیوستند اما در عملیات حماقت‌آمیز و عبرت آموز «فروغ جاویدان» که به «عملیات مرصاد» انجامید، شکست خفت‌باری را به جان خریده و چند هزار تلفات دادند.