kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* از خداوند می‌خواهم بر قوت و قدرت دولت خدمتگزار بیفزاید تا بتواند خرابی‌های 8 سال گذشته را که ژنرال‌ها با لودر ویران کردند ترمیم نماید.
2274---0921
* حال که دولت مکتبی بنا بر اجرای عدالت گذاشته تا شاهد بهره‌مندی همه مردم باشد برای ویژه‌خواران بسیار گران آمده لذا با انواع تهمت‌ها و افتراها و دروغ‌بافی‌ها قصد التهاب‌آفرینی دارند. مردم عزیز کشورمان باید هوشیار باشند و فریب این اراجیف بدخواهان را نخورند و تحمل کنند تا شاهد شکوفایی کارهای بزرگ دولت خدمتگزار باشند. نظام اقتصادی کشور باید جراحی شود و رئیس‌جمهور محترم آبروی خود را گذاشته تا ان‌شاءالله مردم مزه عدالت را بچشند.
سیاحی
* به نوبه خود از تیم اقتصادی دولت بابت برنامه‌ریزی به منظور گسترش عدالت تشکر و قدردانی می‌کنم. امید است ان‌شاءالله خداوند به دست‌اندرکاران
تیم اقتصادی دولت به ویژه رئیس‌جمهور محترم توفیق بیشتر عنایت فرماید تا بتوانند با اجرای عدالت‌، فقر و فساد را از جامعه ریشه‌کن نمایند.
عزیزی- اصفهان
* مشکل بزرگ امروز رژیم جعلی اسرائیل این است که حامی همیشگی آن یعنی آمریکا حال و روز خوبی ندارد. قدرت استکباری آمریکا رو به افول است و مشاهده می‌شود دولتمردان آمریکایی در برابر مشکلات عدیده داخلی و خارجی سردرگم شده‌اند و از همه مهم‌تر در منطقه با بن‌بست راهبرد مواجه هستند نتیجه اینکه چاره‌ای جز ترک منطقه را ندارند و اسرائیلی‌ها عزا گرفته‌اند.
زالی
* آمریکایی‌ها در مواجهه با جنگ اوکراین به شدت مشغول فعالیت به‌خصوص در حوزه رسانه‌ای و تبلیغاتی هستند. در حالی که واشنگتن خود از عاملان آغاز این جنگ است ولی برای فریب، پرچم حمایت از بی‌گناهان و قربانیان این جنگ را برداشته و تلاش دارد خود را منجی جا بزند! انگلیسی‌ها ضرب‌المثل جالبی دارند که می‌گوید کسی با چسباندن پر به پشت خود، مرغ نمی‌شود.
میرزایی
* از سفیر جدید کشورمان در عراق تشکر می‌کنم که شروع فعالیتش را با حضور در محل شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان قرار دادند.
جلادتی
* باعث و بانی تمام فتنه‌های جهان را یهودی‌های صهیونیست می‌دانم. همان جماعت متکبری که با شیطان دست ‌برادری داده‌اند. به خواست خداوند نیروهای مقاومت با رشد کمی و کیفی که پیدا کرده‌اند این غده سرطانی را از جامعه اسلامی قطع و به عمر منحوس آن پایان خواهند داد.
مهدی‌زاده
* آزادی قدس شریف وعده حتمی الهی است. روزی فرا خواهد رسید که نفس‌های استکبار جهانی به شماره خواهد افتاد و آن روز دیر نخواهد بود.
پارسا
* صداهای مخالف از درون سرزمین‌های اشغالی بلند شده و ما مطلع هستیم که مسئولان سیاسی- امنیتی رژیم اشغالگر قدس نه فقط از ترس شمشیرهای برکشیده مقاومت‌، که اکنون از بیم فروپاشی داخلی خواب راحت ندارند و این اول کار است.
تورج
* متأسفانه بعد از انقلاب به دلایل مختلف کشاورزی مورد بی‌مهری قرار گرفت. امید است دولت سیزدهم به ویژه وزیر محترم جهاد کشاورزی با تلاش مجدانه کشاورزی را که رکن اصلی تولید می‌باشد رونقی به یادماندنی دهد.
شیخ‌الاسلامی
* امیدوارم وزارت آموزش و پرورش و معلمان عزیز برای اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در بعد سبک زندگی اسلامی، تعاون و همکاری اجتماعی، مطالعه و تحقیق، فعالیت‌های جهادی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و نظم و قانونگرایی اهتمام ویژه‌ای نمایند.
صادقی‌تبار
* تقویت باورهای دینی و انقلابی و نشر فرهنگ و معارف اسلامی از نقاطی است که درست در مقابل حرکت دشمنان این نظام است که رسانه ملی و مطبوعات باید به درستی در تبیین آن همت کنند.
مختاری
* بعد از آنکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود با کارگران به نشانه اعتراض فرمودند صنعت خودروی کشور وضعیت قابل دفاعی ندارد یکی از شرکت‌های خودروساز صحبت از امضاء میثاق‌نامه‌ای کرده که بعد از این خودرو بدون نقص تحویل مشتریان خواهد شد!
9109---0921
* تأثیر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر افکار جامعه به ویژه بر نوجوانان به شکل اضطراب، افسردگی و خودزنی به حد ویرانگری درآمده است. از آنجا که بازگشت به عصر پیش از دیجیتال امکان‌پذیر نیست چاره کار اصلاح شبکه‌های اجتماعی در جهت تبلیغ و ترویج ارزش‌های دینی و معنوی می‌باشد.
آذری
* اگر بنا بود سران فتنه مطابق قوانین رسمی کشور محاکمه شده و به مجازات برسند معلوم نبود چه سرنوشتی برای آنان رقم می‌خورد ولی بنای جمهوری اسلامی بر عفو و رأفت اسلامی گذاشته شده است. امیدواریم فتنه‌گران لجباز سر عقل آمده موفق به توبه شوند.
مصطفوی
* در مورد نماینده تربت‌جام در مجلس شورای اسلامی که یک نطق جنجالی درباره مشکلات اقتصادی داشته لازم است یادآوری کنم خود ایشان در روی کار آمدن دولت‌سراسر خسارت آقای روحانی و مشکلات امروز جامعه مقصر است چرا که تا توانست برای رای‌آوری آقای روحانی در هر دو دوره دست به تبلیغات گسترده در منطقه زد و امروز ترجیح داده داستان را از پله دوم شروع کند. این کار مفهومی جز فرار به جلو ندارد.
9970---0938
* در اخبار خواندم دولت ایتالیا برنامه دارد استفاده از تهویه مطبوع در مدارس و ادارات دولتی را برای دمای کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد محدود کند. این طرح از جیره‌بندی انرژی به منظور کاهش وابستگی این کشور به منابع انرژی روسیه حکایت دارد. بنابراین باید قدر انرژی موجود در کشور خود را بیشتر بدانیم و درست مصرف کنیم.
مهاجری
* گلایه‌هایی از مسئولین قوه قضائیه دارم. اولا چرا چهره قاچاقچیان مواد غذایی را از طریق رسانه‌ها به مردم نشان نمی‌دهند ثانیا چرا هیچ خبری از برخورد و محاکمه مسببین وضع موجود یعنی دولتمردان و مدیران دولت گذشته نیست؟
اسداللهی
* از دستگاه‌ اطلاعاتی امنیتی درخواست می‌شود ارتباط کاوه مدنی فراری متهم به جاسوسی با روزنامه زنجیره‌ای جمهوری اسلامی را رصد نمایند. وی که متهم به جاسوسی است و از کشور متواری و دستگاه قضایی در صدد جلب اوست چگونه در این روزنامه یادداشت می‌نویسد؟!
میرزایی
* به علت حمایت نکردن از آمرین به معروف و ناهیان از منکر متاسفانه شاهد جسارت و بی‌حیایی برخی افراد جاهل و یا عامل بیگانه در کشور شده‌ایم. انتظار می‌رود ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیش از گذشته فعال شود تا این گونه شاهد ولنگاری عناصر فرومایه لاابالی در جامعه نباشیم.
افجه‌ای
* مسئولین، مشکل قاچاق سوخت را که طبق اعلام متولیان امر فقط از جنوب کشور روزانه 5 تا 7 میلیون لیتر نفت قاچاق و با 67 برابر قیمت فروخته می‌شود حل کنند.
بیگی
* چند سالی است که خیابان گلستان غربی واقع در منطقه 22 تهران محل گردشگری و توریستی اعلام شده و جمعیت زیادی را به خود جذب کرده در نتیجه شاهد تردد زیادی در این محدوده هستیم. شایسته است شهردار محترم منطقه نسبت به زیبا‌‌سازی و نورپردازی میادین محل به ویژه در میدان موج و ساحل اهتمام ویژه داشته باشند.
شیبانی و جمعی از ساکنین منطقه