kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

وزیر ورزش: تعویق بازی‌های آسیایی هیچ‌کس را خوشحال نکرد

 
 
 وزیر ورزش و جوانان گفت: کسی از شنیدن خبر تعویق بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ خوشحال نشد و این اتفاق شوک مأیوس‌کننده‌‌ای بود.
سید حمید سجادی در حاشیه مسابقات دو صحرانوردی پیشکسوتان در باشگاه انقلاب، گفت: فدراسیون‌ها برای این مسابقات برنامه‌ریزی کردند و تقریبا کسی از شنیدن این خبر خوشحال نشده است. تیم‌های مختلف ما برنامه‌ریزی کرده بودند. من رئیس‌ستاد بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس هستم، چون دقیقا در جزئیات کار قرار داشتم می‌گویم ما کاملا آمادگی پشتیبانی و امکانات داشتیم و به لحاظ فنی و ورزشی اطلاع دارم که تیم‌ها در اردوهای سنگین هستند. 
وی افزود: تعویق بازی‌های آسیایی شوک مایوس‌کننده بود و خبر خوشحال‌کننده‌ای نبود. کاری نمی‌توانیم بکنیم چون میزبان این تصمیم را گرفته و ما باید تعویق مسابقات آسیایی را به فرصت تبدیل کنیم. باید دورخیز خوبی انجام دهیم و جهش خوبی برای حضور در مسابقات داشته باشیم. دیروز همچنین وزیر ورزش معاون خود در توسعه ورزش قهرمانی این وزارتخانه را مأمور پیگیری و حل مشکل بیمه ورزشکاران کرد. یکی از دغدغه‌های ورزشکاران در تمامی این سال‌ها موضوع بیمه بوده است؛ دل‌نگرانی مهمی که توسط نمایندگان ورزشکاران در دیدار با رئیس‌جمهور هم مطرح شد.
پس از این دیدار، وزیر ورزش و جوانان برای عمل به دستور آیت‌الله رئیسی و حل این دغدغه ورزشکاران، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی را برای پیگیری و حل بیمه ورزشکاران مأمور کرد تا این دغدغه ورزشکاران مرتفع شود.