استان گلستان با کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی روبهرو است
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی در مراکز درمانی این استان خبرداد.
گنبدکاووس- خبرنگار کیهان:
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان از کمبود 2 هزار تخت بیمارستانی در مراکز درمانی این استان خبرداد.
علیجان تبرائي در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان و راه و شهرسازی گنبدکاووس، گفت: تعداد تختهای مصوب بیمارستانی گلستان، 4200 تخت است که درحال حاضر فقط 2200 تخت در این استان فعال است.وی افزود: برای رفع مشکل کمبود تختهای بیمارستانی تا سال 94، احداث دو بیمارستان 500 تختخوابی در شهر گرگان و دو بیمارستان 400 تختخوابی در شهر گنبدکاووس که مطالعات آن نیز انجام شده، پیشبینی شده است.تبرائي با اشاره به بهرهبرداری مرحله نخست بیمارستان 96 تختخوابی گنبدکاووس در آیندهای نزدیک، گفت: با بهرهبرداری کامل این بیمارستان بخشی از مشکلات درمانی مردم این منطقه رفع می شود.وی تاکید کرد: تجهیز این بیمارستان بالغ بر 210 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تاکنون حدود 40میلیارد ریال هزینه شده است که براساس آن مرحله نخست این بیمارستان قابل بهرهبرداری است.