kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۹۵۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

پیشرفت کشور در گرو حمایت از دستاوردهای علمی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه پیشرفت‌ و توسعه کشور در گرو حمایت از دستاوردهای علمی و فناوری دانشگاه‌هاست گفت: همین حمایت از دستاوردهای دانشگاهی موجب تولید واکسن در کشور شد.

 

همدان- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه بوعلی‌سینا، گفت: نهادهای دولتی و سازمان‌های غیردولتی با حمایت از دستاوردهای علمی و فناوری می‌توانند شاهد پیشرفت‌های‌ واقعی و بهره‌مندی از این دستاوردها باشند.
وی درخصوص حضوری شدن دانشگاه‌ها و فراهم شدن زمینه‌های حضور همه دانشجویان در کلاس‌های درس، اظهار داشت: با وجود مزیت‌های آموزش مجازی و ضرورت آن در عصر حاضر اما نمی‌توان به‌طور کامل آموزش مجازی را جایگزینی برای آموزش حضوری دانست.
نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: شیوع کرونا در کشور و آغاز آموزش مجازی، تأثیرات منفی بسیاری بر یادگیری دانشجویان و دانش‌آموزان در ۲ سال گذشته داشته به طوری که بعضی از این تأثیرات قابل جبران نیست.
در ادامه حسین رضوان سرپرست دانشگاه بوعلی‌سینا با تشریح جزئیات حضوری شدن دانشگاه و لزوم توسعه فضاهای خوابگاهی، گفت: درک صحیح نماینده ولی فقیه در استان از دانشگاه‌ها موجب وحدت و همگرایی بین حوزویان و دانشگاهیان شده است.