kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۹۵۱۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

قدرت امروز کشور‌مان در دنیا برگرفته از قدرت ولایت فقیه و مکتب اهل ‌بیت(ع) است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا شناخته می‌شود، گفت:‌ روز به روز شاهد افزایش قدرت دفاعی نیروهای مسلح هستیم.

امیر‌ سرتیپ کیومرث حیدری در نخستین گردهمایی جهاد تبیین ویژه فرماندهان و رؤسای ارکان ستاد و مسئولان بازرسی یگان‌های عمده به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، یکی از مهم‌ترین ابعاد جهاد تبیین را جهاد فرهنگی دانست و گفت: دشمن امروز به دنبال تخریب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای هستی است.
به گزارش تسنیم، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه قدرت امروز کشور‌مان در دنیا برگرفته از قدرت ولایت فقیه و رهبری و مکتب اهل ‌بیت(ع) است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به عنوان کشوری قدرتمند در منطقه و دنیا شناخته می‌شود و روز به روز شاهد افزایش قدرت دفاعی‌ نیروهای مسلح هستیم.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره اهمیت جهاد تبیین تأکید کرد: ‌امروز جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری و مهم‌ترین این فوریت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امیر سرتیپ حیدری خاطرنشان کرد: در مسیر انقلاب اسلامی ابتدا باید جایگاه ولایت برای مخاطبان تبیین شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش به اهداف فرماندهی در نیروی زمینی ارتش اشاره کرد و افزود: پایه و اساس فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است.