kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

اخبار کوتاه از فوتبال

 

* با اعلام حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون زمان برگزاری مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برای رای‌گیری درباره عزل عزیزی خادم قطعی شده و بر همین اساس ۱۰ خرداد این مجمع برگزار خواهد شد.کامرانی‌فر همچنین اعلام کرد برای ۸۷ عضو مجمع دعوتنامه رسمی ارسال شده است.
* پیروزی دو تیمی که در هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم باخته بودند، شرایط را در جدول این گروه به مانند پیش از مسابقه روز اول کرده است. سپاهان و التعاون در هفته اول مسابقات بازگشت فوق‌‍العاده‌ای به بازی داشتند و در شرایطی که هر دو از حریفان خود یعنی پاختاکور و الدحیل عقب افتاده بودند، به بازی برگشتند. شاگردان نویدکیا با پیروزی 3 بر 1 زمین مسابقه را ترک کردند و در سوی دیگر نماینده عربستان هم با پیروزی 2 بر 1 اولین دیدار خود را مقابل الدحیل پشت سر گذاشت.یکشنبه شب گذشته اما اتفاقات دیگری در راه بود. سپاهان با نتیجه یک بر صفر مقابل الدحیل شکست خورد و ساعتی بعد نیز التعاون در دیداری که در دقیقه 97 یکی از بازیکنان خود را نیز به دلیل اخراج برای مصاف با سپاهان از دست داد، با یک گل مغلوب پاختاکور شد.با این نتایج حالا سپاهان که بهترین پیروزی را در دو دیدار ابتدایی کسب کرده، همچنان صدرنشین مانده است ولی نفس سه تیم سه امتیازی دیگری را نیز پشت سر خود احساس می‌کند تا کار سختی در چهار مسابقه آینده پیش رو داشته باشد.
* در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان که تا پایان دقیقه 90 یک بر صفر
از حریف خود پیش بود، در اولین دقیقه از وقت‌های اضافی گل خورد و برد را از دست داد. جواد نکونام و شاگردانش در شرایطی مقابل شباب الاهلی امارات در دومین بازی آسیایی قرار گرفتند که امیدوار بودند با کارهای بی‌نقص دفاعی و البته استفاده از اشتباهات حریف روی توپ‌های ارسالی بلند به گل برسند و اولین برد را به‌دست بیاورند. آنها در اواخر نیمه دوم به گل هم رسیدند اما برای حفظ پیروزی‌شان چند ثانیه کم آوردند تا برد را در آخرین ثانیه‌ها با تساوی یک- یک عوض کنند. حالا فولادی‌ها بعد از تساوی با الغرافه قطر به دومین تساوی در دومین بازی خود دست یافتند و دو امتیازی شدند تا برای صعود به دور بعد امیدوار به مسابقات بعدی خود باشند.