با شرکت بیش از 2 هزار ناشر داخلی
ثبتنام ناشران برای نمایشگاه کتاب تمدید شد(اخبار ادبی و هنری)
مهلت ثبتنام ناشران داخلی برای حضور در «سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» تا بیستویکم فروردین تمدید شد.
با توجه به استقبال و درخواست ناشران، مهلت ثبتنام برای حضور در «سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» تا بیستویکم فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.
تاکنون بیش از دو هزار و پنجاه ناشر برای حضور در «سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» ثبتنام اولیه انجام دادهاند که از این تعداد هزار و ۲۳۱ ناشر در بخش فیزیکی و ۸۲۱ ناشر صرفاً در بخش مجازی برای ثبتنام اولیه اقدام کردند. ناشران بخش فیزیکی همزمان در بخش مجازی نیز حضور دارند.
«سیوسومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» با توجه به محدودیتهای ناشی از شیوع بیماری کرونا، به دو شکل فیزیکی در محل مصلای امام خمینی(ره) و مجازی برگزار خواهد شد.