kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۹۰۷۰
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

شما قضاوت کنید متهم کیست
علیرضا گرائی: «آمریکا در پاکستان؛ دخالت و تلاش برای تغییر عمران‌خان! آمریکا در سوریه؛ دخالت و تلاش برای سرنگونی اسد! آمریکا در عراق و افغانستان؛ اشغال، قتل‌عام، غارت، دخالت! آمریکا در لبنان؛ دخالت و تلاش برای مقابله با خواست مردم! و.... آنوقت آمریکا ما را به دخالت در کشور‌ها متهم می‌کند.»
طنز سیاسی
کاربر دیگری نوشت: «آمریکا علیه ایران کودتا کرده، عملیات نظامی‌ کرده، تحریم کرده، ترور کرده، از تجزیه‌طلبی حمایت کرده، از اوپوزیسیون حمایت کرده، از گروهک‌های تروریستی پشتیبانی کرده، تلاش برای انقلاب رنگی کرده، اونوقت غربگرا‌ها به ایران میگن آمریکا‌ستیز!»
اسم اینا چیه؟
فاطمه: «کنار اسمشون پرچم اوکراین میزارن و برای مردمش دلسوزی میکنن، ولی از کشته شدن یه طلبه ساده که هم وطنشه و هیچ پست سیاسی و حکومتی هم نداره اینجوری خوشحالی میکنن!چی باید گذاشت اسم این جانداران رو؟!»
آرزویی که در حرم محقق شد
محمد شیروانی:« این ۳ طلبه‌ای که مورد حمله قرار گرفتند، از جهادی‌هایی بودند که عمرشان را در اطراف مشهد به راه خدمت به محرومین صرف کردند. طلبه‌‌ شهید، بعد از زیارت امام رضا(ع) به آرزویش رسیده! اللهم ارزقنا...»
کلام امام (ره)
عبداله گنجی: «امام خمینی: کدام انقلاب مردمی-اسلامی را سراغ کنیم که در آن حوزه و روحانیت پیش‌کسوت شهادت نبوده‌اند و بر بالای دار نرفته‌اند و اجساد مطهرشان بر سنگ‌فرشهای حوادث خونین به شهادت نایستاده است؟»
بهشت دروغین

کاربر هلندی تصویری از دستمال توالت و بطری روغن گذاشته و به کنایه نوشته: «من ثروتمندم»