گلزار شهدای بهشت زهرا(س) در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته شد
مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) از ۲۴ ساعته شدن گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در سراسر ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سعید غضنفری گفت: شعار ما از بدو مسئولیت در این سازمان شریف، خدمت بیمنت به همه زائران و مراجعان به این آرامستان مقدس بوده و قطعاً هر اقدامی که در راستای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران انجام میشود در جهت رشد و انسانسازی است.
غضنفری افزود: در همین راستا و بهمنظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار گلزار شهدای بهشت زهرا (س) در سراسر ماه مبارک رمضان بهصورت ۲۴ ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز خواهد بود. وی تاکید کرد: ورود و خروج به سازمان صرفاً از باب الشهدا مقدور خواهد بود و تردد در معابر سازمان و قطعات دیگر ممنوع است.