kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸

کشف20 تن برنج و 25 هزار لیتر روغن خودروی احتکاری

 

با اقدامات پلیس یک انبار احتکار20 هزار کیلوگرم برنج ایرانی در تهران و انبار احتکار 25هزار لیتر روغن خودرو در شهرری کشف شد.
جانشین رئیس‌پلیس امنیت اقتصادی تهران از توقیف انبار احتکار20 هزار کیلوگرم برنج ایرانی خبرداد. سرهنگ علی اصغر محمودیان به خبرگزاری میزان گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر بسیار زیادی برنج ایرانی در محدوده خیابان انبار نفت، ماموران این پلیس طی یک عملیات همزمان ومنسجم پس از رصد‌های اطلاعاتی نامحسوس به محل دپو مراجعه که بیش از ۲۰ هزار کیلوگرم برنج ایرانی در محل موجود بود. محمودیان افزود: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد کالای احتکار شده در سامانه انبارداری و جامع تجارت ثبت نشده است. وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش مالی اموال کشف شده را دو میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، ادامه داد: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با این پلیس به
شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
احتکار 25هزار لیتر روغن خودرو در شهرری
فرمانده انتظامي شهرستان ري نیز از کشف انباری که 25هزارلیتر روغن را احتکار و با پاک کردن قیمت درج شده، آنها را به قیمت بالاتری به فروش می‌رساندند، خبر داد. به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوستعلي جليليان افزود: تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی جنوب تهران با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی موفق به شناسایی محل احتکار مقادیر زیادی روغن خودرو در محدوده خیابان شهید رجایی، شدند. جليليان ادامه داد: ماموران با حضور در انبار مذکور 25هزار لیتر روغن کشف کردند که قیمت درج شده آنها پاک شده بود و ظاهراً سودجویان در تلاش بودند تا آنها را با قیمت بالاتری در بازار به فروش برسانند. وی بیان داشت: بر اساس اعلام کارشناسان، ارزش ریالی روغن‌های کشف شده، ده میلیارد ریال برآورد شده است، که پرونده در این خصوص تشکیل و پس از پایان تحقیقات تحویل مرجع قضائی شد.