kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* امروز بیش از هر زمان دیگر به دوراندیشی امامین انقلاب پی می‌بریم و درود می‌فرستیم که ارتش و سپاه به همراه نیروی بسیج مردمی را به عنوان بازوان مستحکم دفاعی کشور حفظ کردند و امروز به برکت این نیروها کشور در دنیای تهدیدات به نقطه بازدارندگی رسیده است.
کارگر
* روسیه به سندهایی دست یافته که نشان می‌دهد ویروس کرونا اولین‌بار در آزمایشگاه‌های آمریکایی در اوکراین تولید شده است سپس این ویروس توسط آمریکایی‌ها به چین منتقل شده است تا چین را تولیدکننده این ویروس اعلام کنند. تسلط روسیه بر این مراکز، آمریکایی‌ها را نگران کرده است. معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا در جلسه کنگره گفته؛ ما نگرانیم که مراکز آزمایشگاهی بیولوژیکی اوکراین به دست روسیه بیفتد.
جهان‌پناه
* غربی که مدام در سال‌های اخیر با امپراطوری رسانه‌ای، خود را به دروغ آرمانشهر بشر جا زده بود در جنگ اوکراین نتوانست ماهیت پلید و افکار نژادپرستانه خود را پنهان کند تا حدی که در پذیرفتن پناهجویان غربی و غیرغربی نیز رفتار تبعیض‌آمیز و خارج از آداب انسانی داشت.
مصطفوی
* امروز همه کشورهایی که به نوعی با آمریکا مرتبط می‌شوند با این پیش‌فرض که آمریکا ممکن است بدعهدی بکند دغدغه دریافت تضمین‌های عینی و محکم را دارند. دغدغه روسیه و چین در مذاکرات اخیر به منظور دریافت تضمین از آمریکا نیز از همین جنس است.
معصومیان
* برخی غربزده‌ها چنان مرثیه‌سرایی می‌کنند و از لزوم تعجیل در دادن امتیاز بیشتر به شیطان بزرگ سخن می‌گویند که گویا از طرف رئیس‌جمهور آمریکا نماینده هستند. بتن‌ریزی هسته‌ای، تعطیل کردن مراکز و تاسیسات هسته‌ای، اخراج دانشمندان از مراکز هسته‌ای و 8 سال معطل غربی‌های بدعهد ماندن مگر کم امتیازی بود که دولت قبل به آنها داد؟ ولی آنها هیچ‌یک از تعهدات خود را عملی نکردند. فکر می‌کنم باید کل کشور را به شیاطین هدیه کنیم تا شما غربزدگان راضی شوید. نفرین بر این تفکر شیطانی شما.
محققیان* نخست‌وزیر عراق که برای جلوگیری از احداث جاسوسخانه در اربیل عراق اقدامی نکرده است در پی موشکباران مقر جاسوسی رژیم جعلی به جای اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا به جمهوری اسلامی که عراق را نجات داد اعتراض می‌کند؟
محمدیان
* مدعیان حقوق بشر، سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی، سازمان کنفرانس اسلامی، نخبگان و عالمان جهان چرا فریاد بر سر رژیم کودک‌کش و همراه و همزاد رژیم جعلی صهیونیستی یعنی آل سعود برنمی‌آورند؟ یک نوجوان 13 ساله چه جرم و جنایتی کرده بود که توسط دژخیمان گرگ‌صفت بدون محاکمه عادلانه گردن زده شد؟!
خندابی
* اگر بنا بر گردن زدن باشد کسی مستحق‌تر از بن‌سلمان قاتل صدها هزار کودک و زن و بچه و نوجوان و جوانان یمنی، سوری، عراقی، افغانی، پاکستانی، نیجریه‌ای، عربستانی و... نیست.
8498---0937
* آقای اردوغان! این جلادی که به استقبالش رفتی و او را «برادر» نامیدی قاتل کودکان فلسطینی است اگر دچار آلزایمر شده‌ای وای بر مردم ترکیه و اگر سالمی آبروی مردم مؤمن و مسلمان و دشمن رژیم صهیونیستی را بردی تا دیر نشده از گذشتگانی مثل صدام و قذافی و... عبرت بگیر.
4175---0936
* پیشرفت هسته‌ای کشورمان از استقلال‌خواهی و آزادی‌طلبی ملت نشأت گرفته است و هیچ تصمیم و تفکری نمی‌تواند مانع دستیابی ما به اهداف بلندمرتبه انقلاب اسلامی شود.
9239---0922
* پرتاب ماهواره نور 2 با سرعت 6/7 کیلومتر برثانیه و قرار گرفتن آن در مدار 500 کیلومتری زمین توسط نیروی هوا فضای سپاه یک دستاورد بزرگ راهبردی محسوب می‌شود که موجب خوشحالی ملت از یک سو و بغض دشمنان ایران از سوی دیگر شده است.
حجت‌پناه
* در حال حاضر که شاهد موفقیت نسبی دولت آقای رئیسی در کنترل تورم، نرخ ارز و به طور کلی سامان بخشیدن به اقتصاد کشور هستیم آقای همتی رئیس سابق بانک مرکزی (در دولت روحانی) شیر شده و در مصاحبه خود گفته با قدرت در مقابل بی‌تدبیری‌های دولت سابق ایستاده در حالی که ایشان در تبلیغات انتخاباتی به ویژه در مناظره‌ها بارها از آقای روحانی رئیس وقت خود دفاع می‌کرد. بنویسید بعضی‌ها چقدر زود رنگ عوض می‌کنند! و تصورشان این است که مردم فراموشکار شده‌اند؟
حکیمی
* در مذاکرات وین به توافقی می‌توان توافق خوب گفت که موانع موجود بر سر راه فروش نفت و ارتباطات بانکی به بهترین شکل برداشته شود و با تضمین همراه باشد.
نعیمی
* تلاش دولت برای واریز سود سهام عدالت در روزهای پایانی سال عیدی جدیدی از سوی دولت برای ملت بود و جای تقدیر و تشکر از دولت مردمی و انقلابی دارد.
تقوایی
* آسفالت جاده ورودی خرم‌آباد از سمت خوزستان کاملا مستهلک شده و از بین رفته است. استانداری این استان برای آسفالت کردن این جاده وارد عمل شود تا از این وضعیت غیرقابل تحمل بیرون بیاید.
8497---0937
* در جایی خواندم برای تولید اکسیژن یک سال جمعیت کره زمین حدود 80 تریلیون دلار یعنی 8 با 18 تا صفر معادل 450 تریلیارد تومان یعنی 45 با 22 تا صفر هزینه باید کرد ولی درختان روی زمین این کار را برای ما رایگان انجام می‌دهند. پس قدر درخت و درختکاری را بیشتر بدانیم.
دارابی
* اطبای سنتی بهترین ساعت خواب را 10 شب تا 4 صبح می‌دانند که تاثیر مثبتی در صحت بدن دارد اگر افراد ساعات فیزیولوژی بدن را بشناسند و خود را بر آن اساس وفق دهند از بسیاری بیماری‌ها در امان خواهند ماند.
شعبانی‌نژاد
* از دولت به جد درخواست می‌شود دست عوامل حرام‌خوار در دولت و مناطق ویژه اقتصادی از مدیران منفعل دولت سابق را سریع‌تر کوتاه کند تا مردم نفس راحتی بکشند. شایسته نیست پس از قریب به 7 ماه از شروع دولت سیزدهم هنوز نجومی‌بگیران دولت سابق در پست‌ها و مسئولیت‌های خود باشند و به کارشکنی و دریافت حقوق‌های بالای 40 میلیونی ادامه بدهند.
رستگار