kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱

احتمال تغییرات در کادرفنی تیم ملی تکواندو قوت گرفت

 
 
 
مدیر فنی تیم ملی تکواندو با اعلام اینکه بیژن مقانلو یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی است، از احتمال انتخاب چند مربی برای هدایت تیم‌های تکواندوی کشورمان خبر داد.
اصغر رحیمی در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری تسنیم و در پاسخ به این پرسش که کادر فنی تیم‌های ملی دچار تغییرات خواهد شد، گفت: فکر می‌کنم تغییر داریم، به‌خاطر اینکه برای دوره حدوداً سه‌ساله فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی بوده است. اگر قرار باشد به‌عنوان مدیر فنی ادامه همکاری بدهم، حتماً توصیه می‌کنم روش انتخاب سرمربی تیم ملی را تغییر بدهیم. این‌که در دو المپیک مربیانی را گذاشتیم که برای طولانی‌مدت بودند، خیلی خوب جواب نداد، بنابراین شاید مجبور شویم به‌صورت شناور مربیان را در رویدادهای مختلف جابه‌جا کنیم و به همین دلیل کادر فنی فعلی در آینده باز هم می‌تواند به تیم ملی کمک 
کند.
مدیر فنی تیم ملی تکواندو درباره اینکه به‌نظر می‌رسد با این توضیحات دیگر عسکری سرمربی تیم ملی نخواهد بود، تصریح کرد: مشخص نیست و کمیته فنی باید تصمیم‌گیری کند، اما همان‌طور که گفتم شاید چند سرمربی داشته باشیم. باید برای تیم دانشجویان و تیم‌های اعزامی به بازی‌های کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا کادر فنی انتخاب کنیم و همه این مسابقات برای ما دارای اهمیت هستند. احساس من این است که حداقل باید دو گروه کادر فنی و با دو سرمربی داشته باشیم. 
وی در مورد شرایط همکاری خود با فدراسیون تکواندو نیز ابراز کرد: مدیر فنی تیم ملی در بخش آقایان هستم، اما این را که در آینده ساعی و اعضای کمیته فنی چه تصمیمی بگیرند باید صبر کنیم. من نیز مانند سایر اعضای کادر فنی تا پایان سال در خدمت تیم ملی هستم.