kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۴

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه‌شعبان روز میلاد امام‌زمان(عج) فرصتی است که دل‌های خود را با ذوات مقدسه اهل‌بیت علیهم‌السلام پیوند بزنیم و سعادت دنیا و آخرت خویش را تضمین نماییم.
6263---0938
* در طول زعامت حضرت امام‌خامنه‌ای هیچ واقعه و بحرانی نبوده است که با درایت حکیمانه معظم‌له حل و فصل نشود. درمورد وقایع اوکراین و روسیه نیز با تدبیر و بیان روشنگرانه ایشان برخلاف تبلیغات دشمنان، ایران در موضع اقتدار قرار دارد و هرگونه بهانه را از دشمنان سلب نموده است. از عمق وجود شکرگزار نعمت رهبر و مقتدایمان هستیم.
3107---0902 و 2746---0935
* خانه‌نشینی‌های اجباری و بیماری‌های تنفسی سختی که ما مردم در این سال‌های کرونایی پشت سر گذاشتیم تنها یک تجربه کوتاه مدت از صدها مشکلی است که جانبازان کشورمان به ویژه جانبازان شیمیایی سالیان سال است با آنها دست‌‌‌وپنجه نرم می‌کنند. در یک کلمه حیات این ملت در گرو شکیبایی این جانبازان است. قدر آنان را بیشتر بدانیم.
حیاتی
* ربیعی سخنگوی دولت قبل به نقل از روحانی گفته ما حاضریم تجارب موفق اقتصادی و کنترل تورم را در اختیار دولت سیزدهم قرار دهیم!
به این افاضات،‌ مادر جوان مرده هم می‌خندد!  ای کاش از تجربه‌های پرخسارت
8 سال انفعال، در کمال صداقت برای آیندگان سخن بگویند تا از آن عبرت 
بگیرند.
شیخ‌الاسلام
* دولت قبل می‌گوید آماده‌ایم تجارت پسابرجامی خود را به دولت سیزدهم بدهیم تا موفق به کنترل تورم و... شود! یعنی دولت سیزدهم یاد بگیرد که آب و هوا را به مذاکره وین ربط بدهد و تحقق سیب و گلابی را به عهده دولت بعد بگذارد، و هر روز هم به کدخدا التماس کند که چرا تحریم‌ها را بالمره لغو نمی‌کنید؟
لطیفی 
* دولت قبل در برجام از لغو تمام تحریم‌های مالی، بانکی و نفتی (نه تعلیق) سخن گفت و اظهار داشت که آمریکا در موقعیتی نیست که بتواند این توافق را زیر پا بگذارد! با گذشت چند سال از این سخن می‌توان متوهم بودن حضرات را به چشم دید، آن وقت اینها به ما می‌گفتند شما دچار توهمید؟!
اخوان
* روسای محترم قوای سه‌گانه! ان تنصروا... ینصرکم. مردم ولایی ایران قدرشناس مسئولین هستند و تلاش‌های جهادگونه و هم‌افزا و امید آفرین قوا را به خوبی رصد می‌کنند و با تمام وجود قدردان این زحمات هستند. البته هم مردم و هم مسئولین نباید عنایات خداوند را نادیده بگیرند افزایش کم‌سابقه قیمت نفت و ریزش نزولات آسمانی از جمله این عنایات است. با خدا باش. پادشاهی کن.
طباطبایی
* ریشه‌کنی فقر مطلق در سراسر کشور که دولت آقای رئیسی اراده کرده آن را انجام بدهد موجب کاهش شکاف‌های طبقاتی و گسترش عدالت در جامعه خواهد شد رسیدن به این هدف بزرگ و ارزشمند همکاری همه مسئولین در تمام دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد.
9239---0922
* همزمانی دو حادثه جنگ اوکراین و اقدام تروریستی در مسجد شیعیان پاکستان و واکنش دوگانه رسانه‌ها به این دو اتفاق یک نوع اتمام حجت خداوند با وجدان بشری انسان‌ها بود تا برای جهانیان معلوم شود چقدر صداقت در شعارهای حقوق‌بشری وجود دارد؟
رجبلو
* شهادت نمازگزاران پاکستانی در اثر انفجار تروریستی اخیر در مسجد شیعیان پیشاور نتیجه و حاصل حضور غربی‌ها در منطقه است ولی از آنجا که این کشته‌ها چشم آبی نبودند برای غرب و غرب‌زده‌های کشورمان بی‌اهمیت است و صدای اندوهی از آنها شنیده نشد.
اسماعیل‌زاده
* جمعه خونین پیشاور پاکستان و کشته شدن 56 نفر از شیعیان مظلوم این کشور شاهدی دیگر بر ادعاهای پوچ حقوق‌بشری غرب و غربی‌ها است. امیدواریم هر چه زودتر انتقام این شهدا از داعشی‌های تروریست و بوجود آورندگان آنها یعنی غرب گرفته شود.
داورزنی
* آمریکای جنایتکار با فرار از افغانستان بی‌آبروتر از گذشته شد. لذا هم برای حفظ موقعیت برتر خود در نزد اروپایی‌ها و هم برای کسب آبروی از دست رفته خود پس از فرار از افغانستان، بهترین راه را درگیر کردن اوکراین با روسیه تشخیص داد.
صفایی
* ائتلاف سعودی که بیش از 7 سال هزاران کودک، زن، مرد، جوان غیرنظامی یمنی را به کام مرگ فرستاده این روزها برای چشم‌ آبی‌های اوکراینی اشک تمساح می‌ریزد!
دخایی
* بابت صدور ابلاغیه دولت برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوان شدن جمعیت کشور بسیار خوشحال شدم. درخواست دارم خوشحالی بنده را در این ستون مردمی منعکس کنید.
4982---0936
* از اختصاص سهام عدالت و هدیه یک میلیون و نیم به متولدین 1400 به بعد از مجلس تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر لازم شاهد رشد موالید در کشور باشیم تا نگرانی‌‌های مربوط به پیری جمعیت ان‌شاءا... برطرف شود.
علمدار
* جنایتی که در مسجد شیعیان مظلوم پیشاور پاکستان رخ داد قطعاً دست خبیث آل‌سعود و آمریکا در آن و امثال آن دخیل است. هیچ شکی در این نیست. به همین علت هیچ خبری هم از اعتراض سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی و حقوق بشری وجود ندارد. ان‌شاءا... خداوند جزای این دوری از وجدان را در همین دنیا به آن‌ها بدهد و شاهد فروپاشی موجودیت‌های عبری، عربی و آمریکایی باشیم.
طاهایی
* اگر پوزه ناتو در اوکراین به خاک مالیده نشود فردا نوبت بقیه نوکران آمریکا در آن منطقه است. هدف اصلی غرب محاصره کامل روسیه، ایران و چین است. طبعا مسئولین این سه کشور در مورد تبعات ناگواری که با گسترش ناتو در آسیا رخ خواهد داد نمی‌توانند بی‌تفاوت باشند.
طالبیان- راننده کامیون
* تجربه تلخ برجام به ما می‌گوید مهم‌ترین موضوع در مذاکرات هسته‌ای برای کشور باید رفع عملی تحریم‌ها باشد به این معنا که طرف مذاکرات باید اقدامی اقتصادی انجام بدهد که اثر عینی و ملموس در اقتصاد کشورمان داشته باشد و ایران منتفع بشود.
شیری
*‌ چطور کارمند و کارگری که زیر 10 میلیون درآمد ماهانه دارد باید مالیات بدهد ولی سلبریتی‌های بعضا ضدنظام و ضد مردم تا سقف 260 میلیون باید از دادن مالیات معاف باشند،‌ آیا این عدالت است؟
سعیدی
*‌ ایستگاه مترو خط هفت تقاطع شهدای 17 شهریور با خط 6 قرار است کی افتتاح شود تا بخشی از مشکلات شهروندان این محل در رفت‌ و آمد روزانه حل شود؟
یوسفی
*‌ از مسئولین امر درخواست می‌شود با خروج داروهای یارانه‌ای به صورت قاچاق در وضعی که برخی هم‌وطنان نیاز مبرم به آنها دارند برخورد کنند. این امر علاوه بر تخلف و دور بودن از انسانیت، چه بسا به خاطر کم‌یاب شدن آن در داخل جان بیماران را به مخاطره می‌اندازد.
9239---0922
*‌ از کیهان درخواست می‌کنم درد بیماران صعب‌العلاج را به گوش مسئولین برساند ما با مستمری ماهانه چگونه می‌توانیم از عهده دارو  و درمان و تغذیه خود صرفا با 350 هزار تومان برآییم؟ عیدی هم که برای ما معنی و مفهوم ندارد و گویا جزو فراموش شده ما هستیم.
1638---0938