kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۸۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷

ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به محرومین گفت: در سال جاری ۸۰۰ واحد مسکن مددجویی با مشارکت نهادهای حمایتی احداث شد.
 
 
یاسوج- خبرنگار کیهان:
 
سید‌علی احمدزاده در جمع کارکنان کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمت به اقشار کم‌درآمد و محروم توفیقی است که نصیب کمیته امداد شده و این نهاد حمایتی تاکنون در بخش‌های مسکن، ازدواج، امدادرسانی، درمان و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان کارهای خوبی انجام داده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان هم اعتباراتی برای توجه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دیده است، همچنین اعتبارات گازرسانی به خانوارهای تحت پوشش در حال تخصیص است.
وی با بیان اینکه در سفر رئیس‌جمهور جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشدند، گفت: کمک‌ها و اقدامات تاثیرگذار کمیته امداد حضرت امام(ره) به افراد بی‌بضاعت قابل تقدیر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: دولت سیزدهم دولت عدالت‌محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفین است، قشر محروم جامعه در این دولت مورد توجه خاص قرار دارند و امیدواریم از مشکلات این قشر کاسته شود.
وی با اشاره به اقدامات خوب و گسترده کمیته امداد حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری گفت: با مشارکت نهادهای حمایتی از جمله سپاه و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان آغاز شده ضمن اینکه کلید ۸۰۰ واحد احداثی به صاحبان تحویل داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در استان توسط کمیته امداد حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ۱۴۵ میلیارد تومان است.