kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۹۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

صعود سخت شهداب یزد به فینال لیگ برتر والیبال

 

تیم شهداب یزد با کسب دو پیروزی در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مردان به فینال صعود کرد.‌
دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال مردان که به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود، عصر دیروز با تقابل تیم‌های مقاومت شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان پیگیری شد و شهداب موفق شد با حساب سه بر یک از سد فولاد بگذرد.
شاگردان علیرضا طلوع کیان در شهداب یزد ست اول را در یک بازی پایاپای و نزدیک ۲۷ بر ۲۵ به برتری رسیدند اما هر چند ست دوم را با برتری آغاز کردند در نهایت ۲۵بر ۲۳ شکست خوردند. ست سوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود شهداب به پایان رسید. نماینده یزد ست چهارم را هم ۲۵ بر ۲۲ برد و به فینال صعود کرد.
در آغاز ست سوم و در حالی که داور امتیاز چهار را به شهداب داد، سیرجانی‌ها اعتراض داشتند که توپ پس از برخورد به دست دفاع حریف به اوت رفته است. پس از بازبینی صحنه از طریق ویدئو چک داور رای خود را تایید کرد اما کادر فنی و بازیکنان سیرجان به شدت اعتراض کردند و به همین دلیل بازی دقایقی متوقف شد.حساسیت در ست چهارم مسابقه بیشتر شد و درگیری لفظی بین دو نفر از بازیکنان تیم‌ها ایجاد شد، بررسی موضوع توسط داور باعث شد تا بازی دقایقی متوقف شود و بازیکن شهداب نیز کارت گرفت. شهداب در اولین بازی مرحله نیمه‌نهایی هم سه بر صفر به پیروزی رسید.
رقابت تیم‌های پیکان و سپاهان دیگر فینالیست لیگ را مشخص می‌کند.