کد خبر: ۲۳۷۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
شمخانی:

حضور ایران در گفت‌وگوهای دوجانبه با عربستان بر مبنای راهبرد همکاری با همسایگان است

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان گفت: حضور فعال و با برنامه ایران در گفت‌وگوهای دوجانبه با عربستان سعودی نشأت گرفته از راهبرد اصولی جمهوری اسلامی در زمینه همکاری و مودت با همسایگان است.
 
 
 
 
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حساب کاربری خود در توئیتر، با اشاره به مذاکرات ایران و عربستان، نوشت: حضور فعال و با برنامه ایران در گفت‌وگوهای دوجانبه با عربستان سعودی به میزبانی عراق، نشأت گرفته از راهبرد اصولی جمهوری اسلامی در زمینه همکاری و مودت با همسایگان بر مبنای تأمین منافع دوجانبه و منطقه‌ای است.
وی تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که رژیم صهیونیستی بزرگترین دشمن جهان اسلام و جهان عرب است.