kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

اخبار کوتاه از فوتبال



*باشگاه سپاهان پس از استعفای محرم نویدکیا از سمت سرمربی‌گری این تیم، با برگزاری دو جلسه با اعضای هیئت‌مدیره خود با این استعفا مخالفت کرد.
*با اعلام باشگاه استقلال زمان صدور حکم نهایی پرونده شکایت آندره آ استراماچونی بازهم به تعویق افتاده است. با اینکه قرار بود حکم نهایی دادگاه CAS درباره شکایت استراماچونی مربی ایتالیایی از استقلال در بهمن ماه صادر شود اما این دادگاه صدور حکم را به تعویق‌انداخت و قرار شد حکم نهایی پرونده 6 اسفند صادر شود. از این رو دیروز طرفداران استقلال در انتظار صدور حکم نهایی پرونده شکایت استراماچونی بودند اما این حکم بازهم صادر نشد.باشگاه استقلال در این خصوص نوشت: «با اعلام دادگاه CAS، نتیجه نهایی پرونده شکایت آندره‌آ استراماچونی، سرمربی سابق استقلال از این باشگاه جهت بررسی بیشتر، به تاریخ ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۱ موکول شد.» باید منتظر ماند و دید در آخرین روزهای تعطیلات نوروز دادگاه عالی ورزش چه حکمی را درباره استراماچونی صادر خواهد کرد. پیش از این فیفا استقلال را به محکومیت سنگین در پرداخت به استراماچونی محکوم کرده بود که این مسئله با اعتراض استقلال همراه شد و پرونده به CAS‌رفت.
*محمد محمدی سرپرست تیم امید در مورد امضای قرارداد مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: متاسفانه تا همین دو روز پیش به علل مختلف قراردادهای ما تنظیم نشده بود اما خداراشکر با تغییراتی که ایجاد شد، در کمترین زمان ممکن این قرارداد به تنظیم رسید و مهدوی‌کیا به همراه کادرش آن را امضا کردند. وی در مورد مسابقات پیش رو و برنامه‌ریزی اردوها گفت: مهدوی‌کیا کارها را از قبل آماده کرده، نظم و انضباط مسئله اولش است. فقط منتظر ثبت قرارداد بود. اسامی 60نفر که سنشان به المپیک می‌خورد را برای ‌هانگژو اعلام کردیم تا از آنها مدارک بگیریم و 23نفر را اعزام کنیم. برای بازی‌های نهایی آسیا کاپ در ازبکستان مهدوی‌کیا دو اردو تا پایان لیگ را در نظر گرفته، ۲۶، ۲۷ و 28 اسفند سه روز اردو داریم. بچه‌های لیگ یکی و آن‌هایی که کمتر در اردو بودند را می‌بینیم. از دوم تا نهم فروردین اردوی اصلی ما است که با نفرات اصلی و لیگ برتری برگزار می‌کنیم. امیدوارم مشکلی ایجاد نشود و بازیکنان را در اختیارمان بگذارند. البته فیفا دی است و باشگاه‌ها حتما همکاری
می‌کنند.