kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۲۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲

میثم مطیعی: فریب نسخه‌های جعلی عدالت‌خواهی را نخوریم

 

چندی پیش میثم مطیعی مداح اهل بیت(ع) در واکنش به حواشی ایجاد شده توسط مدعیان عدالت‌خواهی در ماجرای فایل صوتی سپاه، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: گول نسخه‌های جعلی ‎عدالت‌خواهی را نخوریم! این توئیت با هجمه مجدد این طیف به مطیعی همراه شد.
میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) در واکنش به حواشی ایجاد شده توسط مدعیان عدالت‌خواهی در ماجرای فایل صوتی سپاه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: ‏گول نسخه‌های جعلی ‎عدالت‌خواهی را نخوریم! مراقب باشیم به اسم عدالت‌خواهی، از ولایت‌فقیه که ولایتِ فقاهت و عدالت است، جدا نشویم. راه را گم نکنیم!
به گزارش فارس، این پیام باعث شد برخی از مدعیان عدالت‌خواهی نسبت به مطیعی واکنش نشان بدهند که بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز در پاسخ به این واکنش‌ها و در حمایت از این موضع‌گیری میثم مطیعی پیام‌هایی در توئیتر منتشر کردند که برخی از آنها اینگونه است:
ـ میثم مطیعی توئیت زده گول عدالت‌خواهی جعلی رو نخورید، عدالت منهای ولایت معنی نداره، یه عده قندشون افتاده ریختن زیر توئیتش یا دارن فحش میدن یا نصیحت می‌کنن بابا گفته عدالت‌خواهی منهای ولایت شما چرا دردتون اومده، شما که ولایت‌مدارید.
ـ عدالت و ولایت از یکدیگر تفکیک ناپذیرند. عدالت بی‌ولایت به مقصد نمی‌رسد. این نتیجه توئیت حاج میثم مطیعی است که عده‌ای عدالت‌خوار سخنان وی را برنمی‌تابند و این یعنی او بدرستی به هدف زده
#میثم‌ـ‌صدای‌ـماست
#جهادـ‌تبیین
ـ میثم مطیعی گفته گول عدالت‌طلبی‌های دروغین رو نخورید و یه عده فریادشون بلند شده و ناسزا می‌گن بهش! کیا؟ مسلما عدالت‌طلب‌های دروغین هستن دیگه... وگرنه عدالت‌طلب ولایتمدار چرا باید ناراحت بشه؟
ـ به میثم مطیعی حمله و انتقاد می‌کنند که چرا الآن درباره عدالت‌خواهی جعلی نظر دادی... چه زمانی نظر میداد شما بهش حمله و انتقاد نمی‌کردید بزرگواران؟
ـ اونی که به رهبر توهین میکنه بخاطر منافع شخصی و حزبی، شک نکن از رو میثم مطیعی هم رد میشه و بهش میگن مداح سازمانی.
دم حاج میثم گرم
ـ میثم مطیعی جلسات دانشگاهش رو به اشتراک میذاره، اکثرشو گوش دادم، نکته مهم جلساتش ولایت پذیری حقیقی ایشونه، گویای شناخت علمی ایشون از رهبریه، ولی فقیه برای ایشون مثل ماها یعنی همه چیز، نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقبتر، چیزی که یک عده، هرجا خواستن سلیقه‌ای عمل کردن، الانم دردشون اومده که طبیعیه.