kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* حتی اندیشکده‌های غربی صهیونیستی به این نتیجه رسیده‌اند که دکتر رئیسی می‌تواند رشد اقتصادی ایران را به اوج برساند و اقتصاد را از وابستگی برهاند و ایران را به یک کشور قدرتمند تبدیل کند. لذا موج جدید از حملات ترکیبی توسط عوامل وابسته و برانداز طراحی شده و علیه او به کار گرفته شده است. پس ما نیز باید برای مقابله با آنها به راهبرد هجومی و ترکیبی روی آوریم و الا خباثت آنها تمامی ندارد.
سرلک
* همان‌طوری که رهبر حکیم انقلاب اسلامی فرمودند: فشار اقتصادی و عملیات رسانه‌ای دو ابزار اصلی استکبار برای جدا کردن مردم از نظام و دستکاری در فکر آنهاست، دولت برای مقابله با این خواسته دشمن لحظه‌ای درنگ نکند و سازوکار مقابله با نظام استکباری را با گره‌گشایی اقتصادی و تشکیل یگان سایبری طراحی و اجرا کند.
مؤیدی
* اقدام عاجل آزادی سواحل دریا با دستور رئیس‌جمهور محترم، سلب تصرف نامشروع زمین‌ها و املاک است. سال‌های گذشته هزاران متر زمین و املاک غصب‌شده به بیت‌المال بازگردانده شد و بی‌شک با بررسی و تحقیق می‌توان باقیمانده‌ها را هم در سراسر کشور شناسایی کرد و به بیت‌المال برگرداند.
6263---0938
* سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در طول دبیرکلی 25 ساله خود با بحران‌های بزرگی در داخل لبنان و در منطقه مانند بحران سوریه، معامله قرن و... مواجه شده اما او در تمام این بحران‌های سخت نمره قبولی گرفته است و نقطه سیاهی در مدیریت او دیده نمی‌شود. این واقعا جای افتخار دارد.
زیارتی
* اگر در توافق جدید هسته‌ای شروط 9 گانه‌ای که در دور قبلی مذاکرات نادیده گرفته شد ملاحظه بشود می‌تواند توافق مفیدی باشد و مورد تایید نظام خواهد بود. در واقع نقطه افتراق برجام امروز و دیروز رعایت همین شروط می‌باشد.
بیات
* برای مدعیان اصلاح‌طلبی و غربگرایان جلب رضایت و حرکت در پشت سر آمریکا ملاک عقلانیت و تدبیر است به همین منظور هر از چندگاه از مذکرات مستقیم و رودررو با ‌آمریکا سخن می‌گویند تا رضایت این قدرت شیطانی را جلب کنند اگرچه همانند 8 سال گذشته دستاوردی هم برای ملت نداشته باشد!
قربانی
* ادعای مقابله با فساد از سوی برخی اصلاح‌طلبان در قضیه انتشار نوار صوتی سرداران سپاه در فضای مجازی هم تعجب‌آور و هم خنده‌دار است. این افراد گویا یادشان رفته که دوستان و هم‌حزبی‌های‌شان بالاترین رکورد فسادهای کلان اقتصادی را در پرونده‌های خود دارند. مردم پرونده‌های فساد کرسنت، صندوق ذخیره فرهنگیان، رشت الکتریک و... را فراموش نکرده‌اند.
سلمانیان
* تاریخ صد سال گذشته جهان و به راه ‌انداختن بیش از 100 جنگ وکودتا در قرن گذشته ثابت کرده هرکجا که پای آمریکای جنایتکار به آنجا باز شده جز جنگ و هرج و مرج و غارت و کشتار خروجی دیگری نداشته است. در حال حاضر نیز راه موفقیت و آرامش منطقه این است که نگذارند شیطان بزرگ در این‌جا آرام و قرار داشته باشد. باید از منطقه اخراج شود والا منطقه همچون گذشته روی آرامش به خود نخواهد دید.
گل‌محمدی
* خبر خوشحال‌کننده‌ای که شنیدیم به زودی تحقیق و تفحص مجلس از نهاد ریاست جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم یعنی دولت آقای روحانی به دور از حب و بغض‌های سیاسی و در فضایی کاملا فنی انجام خواهد شد. آنچه که در این تحقیق و تفحص باید بیش از هر چیز به آن پرداخته شود موضوع تزریق 18 میلیارد دلار به بازار ارز و هدر دادن ذخایر ارزی کشور و همچنین توزیع 60 تن طلا با توجیه کنترل قیمت طلا است که هیچ‌گونه نتیجه مثبتی نداشته و موجب هدر رفتن منابع بیت‌المال شد.
فاضلی
* در حالی که مردم کوچه و بازار از ماه‌ها قبل پیش‌بینی افزایش قیمت برنج به خاطر کاهش تولید را مطرح می‌کردند باید برای تامین بازار اقدام لازم صورت می‌گرفت. این نوع بی‌توجهی‌ها راه را برای لجن‌پراکنی سیاه‌دلان وطن‌فروش هموار می‌کند.
دولابی
* پای وزیر صمت درخصوص خودرو بخواهیم یا نخواهیم روی پوست خربزه‌ای است که قبلی‌ها زیر پای او انداخته‌اند. لذا باید هوشیارانه عمل کند.
6568---0905
* در صورت تصویب عدم تغییر ساعت رسمی کشور در 6 ماهه اول توسط مجلس، شایسته است ادارات دولتی ساعت رسمی شروع کار را یک ساعت به جلو بکشند.
9937---0912 و 3949---0912
* روزنامه جمهوری اسلامی از نبود کسانی که طی 8 سال هنری جز بگو و بخند با امثال کری و شرمن و حاصلی جز خسارت محض نداشتند، به عنوان کنار گذاشتن تیم توانمند قبلی یاد می‌کند! مذاکره‌کنندگانی که به سبب عدم مطالعه برجام، پس از 8 سال متوجه شدند آنچه را امضا کرده‌اند فقط تعلیق بوده است نه لغو تحریم!
حبیبی
 * از شهید سلیمانی عزیز نقل شده که گفته است: ولله هرکس به سمت این نظام تیرانداخت، آواره شد... در جای دیگری هم گفته است: ایران خیمه است اگر شکست بخورد دیگر خیمه‌ها هم شکست خواهند خورد... کسانی که دل در گرو نظام و ولایت دارند مراقب باشند که در رسانه‌های مجازی مبلغ و ضریب‌دهنده به تبلیغات و سمپاشی‌های دشمنان نظام نباشند. فقط ضعف‌ها را نبینند و از پیشرفت‌ها هم بگویند. 
رجبی
* دشمنان قسم‌خورده نظام در فضای مجازی به ویژه در پیام‌رسان‌هایی مثل تلگرام، اینستاگرام و توئیتر مشغول تخریب ذهن و فکر مردم و جنگ ادراکی علیه آنها هستند. مسئولین باید با تدبیر لازم تلاش این رسانه‌ها را خنثی کنند و با رصد دقیق پالایش فضای مجازی را جدی بگیرند.
رضوی
* از مسئولین مربوطه انتظار و درخواست داریم تولید داروهای کمیاب یا مشابه آنها را در اولویت برنامه‌های خود قرار بدهند تا سلامت هیچ شهروندی به خطر نیفتد. قرآن هم می‌فرماید نجات یک نفر برابر با نجات همه مردم در جهان است.
6263---0938