فرمانده سپاه فجر فارس: امنيت خط قرمز نیروهای مسلح است
شيراز- خبرنگار كيهان:
سردار یدالله بوعلی در دیدار فرمانده انتظامی فارس با ابراز تسلیت شهادت مظلومانه شهید رنجبر به نیروی انتظامی، خانواده بزرگوار شهید و مردم غیور فارس اظهار داشت: شهید رنجبر که مظلومانه جانش را در راه مقابله بااشرار فدا کرد نمونهای از فرزندان انقلاب اسلامی در نیروهای مسلح است که همواره آماده ایثار جان خود برای دفاع از امنیت جامعه هستند.
وی با اشاره به اينكه نیروهای مسلح با تفکر انقلابی و ایثار در خط مقدم دفاع از امنیت مردم و کشور نقشآفرینی میکنند، افزود: امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است، و سپاه فارس کنار نیروی انتظامی قاطعانه بااشرار و کسانی که قصد برهم زدن امنیت جامعه را داشته باشند برخورد خواهند کرد.
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه یاد و خاطره و حماسه آفرینی شهدای نیروی انتظامی هرگز فراموش نخواهد شد، خاطرنشان کرد: بهاشرار هشدار میدهیم اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی در سطح استان فارس موجود است و گواه آن نیز دستگیری سریع ضارب شهید رنجبر است.