kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

نمی‌توان چشم را روی انحرافات بست! (_نکته  ورزشی)

 
سرویس ورزشی-
ما پیش از این نوشته وتاکید کرده‌ایم که اگر مدیران و مسئولان و دولتمردان ما ورزش را امری پیش پا افتاده و موضوعی غیر مهم و بچگانه می‌دانند و به آن اهمیت لازم را نمی‌دهند و توجه کافی ندارند، دشمنان و بدخواهان این ملک وملت سخت آن را جدی گرفته‌اند و اولا از طریق شکست‌ها و ناکامی‌های آن سعی می‌کنند زهر یاس و سم نومیدی در رگ و پی جامعه به ویژه نسل جوان تزریق کنند و آنها را نسبت به آینده و فرهنگ و اعتقادات و ایرانی بودن خودشان مایوس و بدبین سازند، ثانیا اگر هم موفقیت و پیروزی رخ داد باز آن را به نفع خودشان و در جهت اهداف واغراض ضدایرانی خود مصادره کنند و این آخری دقیقا کاری است که دارند با موفقیت ملی‌پوشان در راه رسیدن به جام جهانی انجام می‌دهند ومی‌خواهند با آلوده کردن ناپاکی‌ها و بد اخلاقی‌ها و ناهنجاری‌ها و... از این مسائل قبح‌زدایی وجامعه و جوانان را به انجام آن تشویق و ترغیب کنند.
فضای اردوی تیم ملی را- که در حرفه ای‌ترین سطح فوتبال کم از پادگان نظامی ندارد- طوری عمدا ترتیب داده‌اند که شرایط برای وقوع هر اتفاق و منکری مهیا باشد و افراد فاقد صلاحیت و با سوابق مشکوک و مسئله دار رابه مراقبت و سرپرستی اردو گذاشتن و... که به گمان ما اصلا اتفاقی نیست؛ نمونه و مثالی ساده است برای اثبات ادعای ما. والبته از اینگونه مسائل و اتفاقات مشکوک و دهن کجی‌های مثلا مسئولان فوتبال به جای پاسخگویی و عذر بدتر از گناه آوردن‌، بسیار فراوان است.
خواننده عزیز حتما به ما حق می‌دهد خوش خیالانه و غیر مسئولانه به خاطر اینکه رفتیم جام جهانی، مثل بعضی رسانه‌ها و سردمدار همه، برنامه‌های ورزشی چند شبکه ورزشی سیما- که همه تحولات و تغییرات را در تصفیه حساب با یک مجری خلاصه کرد! و همان راه و رویکرد را به شکل ناشیانه ومهوع ادامه می‌دهد- چشم بر همه انحرافات و رفتارمشکوک و اقدامات غیرقانونی و غیرشفاف (نمونه اخیر آن ماجرای اساسنامه ارسالی فدراسیون به فیفا که صدای اعتراض مجلس و حتی چند تن از اعضای هیئت‌مدیره فدراسیون را هم درآورده است) و هنجار شکنی‌ها ودهن کجی‌ها و... ببندیم و افکار عمومی را فریب دهیم که همه چیز امن و امان است و خیالتان راحت باشد که ورزش با رفتن فوتبال به جام جهانی دیگر هیچ مشکلی ندارد و همه چیز روبراه و امن و امان است!