kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* با پیروزی انقلاب اسلامی کشور ما به یکی از مستقل‌ترین کشورهای جهان تبدیل شد. قبل از انقلاب از سفارتخانه‌های خارجی برای ایران تصمیم می‌گرفتند چه کسی پادشاه باشد یا نباشد چه کسی نماینده مجلس و عضو دولت باشد یا نباشد... وقتی به رضاخان گفتند باید از ایران بروی جرأت اینکه بپرسد چرا نداشت. فقط پرسید به کجا؟! گفتند هند ولی او را به آفریقای جنوبی بردند؟! خدا را سپاسگزاریم که مسیر این کشور را عوض کرد و اکنون در یک چنین کشوری زندگی می‌کنیم.
توانا
* ایام‌ا... دهه شکوهمند فجر انقلاب اسلامی ما را به یاد نصرت الهی در آغاز تشکیل حکومت نبوی در مدینه می‌اندازد که مسلمانان مهاجر و انصار دین الهی را حمایت کردند و خداوند نیز آنها را یاری کرد امام راحل(ره) پرچم پیامبر اعظم(صلی ا... علیه و اله) را در دست داشت ملت پشت سر او و به حمایت او برخاستند و خداوند نیز این ملت غارت‌زده با دست خالی را بر قدرت‌های پوشالی تا دندان مسلح پیروز کرد و ایران سرافراز بیش از چهاردهه است با پنجه انداختن به پنجه استکبار می‌رود تا پرچم را به دست صاحب اصلی‌اش یعنی امام‌زمان(عج) بسپارد. ان‌شاءا...
6263---0938 و6960---0936
* روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در یادداشتی جالب سیدحسن نصرا... دبیرکل حزب‌ا... لبنان را پس از 30 سال مهمترین و خطرناک‌ترین شخص برای این رژیم نامشروع دانسته است! در این یادداشت آمده است: «او ثابت کرد که هیچ شخصی در جهان عرب مانند او متخصص و کارشناس مسائل اسرائیل نیست.» بله سیدحسن نصرا... یکی از ثمرات انقلاب خمینی‌کبیر است که این‌گونه کابوس صهیونیست‌ها شده است.
جمالی‌نسب
* تمام کسانی که تاکنون دانسته یا ندانسته برای هر خلافکار و مجرمی هشتگ زده‌اند بدانند در قضیه به شهادت رساندن مامور نیروی انتظامی شیراز شریک جرم هستند و باید پاسخگو باشند.
جمالی
* اینکه در هرگوشه کشور یک یا چند شرور مسلح به سلاح گرم یا سرد این جرأت را داشته باشند که شرارت ایجاد کنند سنگ روی سنگ بنا نمی‌شود بدون کوچکترین ترحم باید با اشرار و جانیان برخورد قاطع کرد و جلوی خدشه‌دار شدن امنیت جامعه را گرفت.
0880---0936
* مردم هیچ کجای دنیا نمی‌پذیرند که مسئولان تامین امنیت آنها به حدی بی‌دفاع باشند که قاتلین جرأت تعرض و حتی قتل مامور قانون را داشته باشند.
صفا‌زادگان
* شهادت مظلومانه مأمور وظیفه‌شناس شهید علی‌اکبر رنجبر در درگیری با ارا‌‌ذل و اوباش دل همه را به درد آورد. امنیت جامعه و آسایش مردم جز با فراهم ساختن زمینه‌های اقتدار و قاطعیت پلیس تأمین نخواهد شد. نگذاریم اقتدار پلیس چاقو بخورد.
کاشانی
* غرب مدعی حقوق بشر و آزادی بیان و... چنان قدرتی به پلیس کشورشان داده که کسی جرأت چپ نگاه کردن به یک مامور دون پایه پلیس را ندارد. ولی متأسفانه در کشور ما پلیس قادر نیست در برابر تهاجم ارا‌ذل و اوباش از خود دفاع کند! چرا؟
3825---0912
* جریان مدعی اصلاح‌طلبی هیچگاه حاضر نیست صادقانه و منصفانه درباره نقش خود در سوءمدیریت‌های سال‌های گذشته به افکار عمومی پاسخ بدهد. از عملکرد دولت قبل، فراکسیون امید مجلس دهم، شورای شهر و شهرداری 96 تا 1400 تا هزینه‌های سنگینی که در جریان فتنه 88 به کشور تحمیل کردند! فقط ژست آزادی بیان و شنیدن صدای مردم را خوب بلدند!
مهدوی
* آنچه باعث می‌شود امثال خانم مولاوردی در برنامه جهان‌آراء از شنیدن نظر مخالف خود فرار کنند ریشه در انحراف‌های دولت آقای خاتمی دارد که به اسم اصلاحات راه هر گونه زمینه‌سازی برای گناه و زیرپا گذاشتن شرع را گشوده و هرچه جلو آمدیم زاویه انحراف و فاصله گرفتن آنان از احکام اسلام بیشتر شد.
مهریان
* معاون عیسی کلانتری در سازمان محیط زیست در دولت قبل (کاوه مدنی) برای سخنرانی در کنفرانس سازمان صهیونیستی برگزیده شده و این بر جاسوس بودن وی صحه گذاشت! این جناب نخبه مدتی به اتهام جاسوسی بازداشت بود و پس از آزادی از کشور متواری شد در حالی که مقامات دولت روحانی همواره او را بی‌گناه تلقی می‌کردند.
خسرو بیگی
* جریان تندروی اصلاح‌طلب در مسئله زنان به هیچ عنوان صلاحیت اظهار نظر ندارد. چرا که در بزنگاه‌ها ثابت کرده‌اند که نه‌تنها مدافع حقوق بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند نیستند بلکه عکس آن عمل کرده‌اند. ماجرای قتل همسر دوم نجفی شهردار فقط یک نمونه عملی است!
اسیری
* دورهمی‌های جریان اصلاحات با آن کارنامه 8 ساله خرابی‌ها، هیچ کمکی به این جریان نمی‌کند چرا که مردم عملکردشان را دیدند و دیگر این جریان مقبولیتی بین مردم ندارد. بلکه بر تنفر مردم از آنها می‌افزاید.
بازلی
* شایسته نیست کسی که در کسوت لباس مقدس روحانیت است، دروغ‌های تکراری مدعیان اصلاح‌طلبی درباره برجام را به عنوان تصمیم جمعی نظام تلقی و به خوانندگان خود دیکته کند. واقعا مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی نمی‌داند برجام دستپخت دولت روحانی بود و نظام به شرط عمل به 28 بند با آن موافقت کرد؟
بلالی
* اقدام سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در راه‌اندازی سامانه‌ای جدید برای اسکان همراه بیمار شایسته تشکر و قدردانی است. ان‌شاءالله با فرهنگ‌سازی و رفع مشکلات و موانع ثبت‌نام در «اپلیکیشن» دیگر هیچ همراه بیماری در تهران با مشکل مکان استراحت روبه‌رو نشود.
حاجی‌آبادی
* آل سعود با تلاش برای حذف عبارت توحیدی «لااله الاا... و محمد رسول‌ا...» از پرچم این کشور ماهیت صهیونیستی خود را برملا کرد!
حبیبی‌نژاد
* نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی باید برای سامان‌دهی بنگاه‌های معاملات املاک وارد عمل شوند. برای یک قرارداد چندخطی ظرف کمتر از 5 دقیقه در این اوضاع گران و تورم از مستاجر 4-5 میلیون می‌گیرد از فروشنده منزل 60-70 میلیون؟! بنگاه که نه تعهدی می‌دهد، نه مسئولیتی می‌پذیرد چرا باید این همه برای نوشتن یک متن چند دقیقه‌ای پول مطالبه کند؟! سروسامان گرفتن بنگاه‌ها قطعا 10-15 درصد در کاهش قیمت ملک موثر است.
حبیب‌زاده- تهران
* از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم قبل از پایان سال جاری مصوبه قبلی مجلس درباره جلو کشیدن یک ساعت در 6 ماهه اول (را که در بسیاری از کشورها یا چنین قانونی نیست و یا آن را لغو کرده‌اند) لغو کنند.
توحیدی، حسینی و طاهری
* با اینکه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای می‌توانند با مهارت‌آموزی بخش زیادی از مشکلات حوزه اشتغال را حل کنند ولی این تصویر غلط در جامعه که فقط کسانی به هنرستان می‌روند که استعداد هیچ رشته دیگری را ندارند موجب شده روزبه‌روز از این ظرفیت غفلت بشود.
صوفی
* پیشنهاد می‌کنم سازمان زندان‌ها سایتی را راه انداخته و فهرست زندانی‌های بدهکار با مبلغ بدهی هر زندانی را اعلام کند تا مردم بتوانند برای آزادی این زندانیان قدمی بردارند، مشکلی نیست که به دست ملت باز نشود.
اسکندری
* از شهروندان ساکن منطقه 19 شهرداری در تهران هستم و تقاضای کاشت نهال‌های جدید درخت در چاله‌های خالی دو طرف خیابان شهید زلفی شهرک شریعتی را دارم.
8132---0936