kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۱
فرمانده نیروی هوایی ارتش:

به توانمندی ساخت هواپیمای بدون سرنشین دست یافته‌ایم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی در ارتقای هواپیماها و در حوزه تجهیزات و مهمات با علم و فناوری روز دنیا پیش رفته است.


امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با ابراز اینکه تیزپروازان نیروی سربلند هوایی جمهوری اسلامی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ابرمرد جمهوری اسلامی ایران می‌دانند گفت: جوانان ما نیز باید راه و روش و مکتب حاج قاسم را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.
وی با اشاره به اینکه «خدا را شاکر هستیم که در ارتباط با ارتقای توان عملیاتی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز روی پای خودمان ایستادیم» افزود: با توجه به توان صنعتگران نیروی هوایی و وزارت دفاع توانستیم به ساخت هواپیما دست پیدا کنیم و امروز ساخت هواپیمای بدون سرنشین را انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی هوایی ارتش راجع به برگزاری رزمایش‌های اخیر گفت: تجهیزات و مهماتی که در این رزمایش‌ها استفاده شد تمام‌بومی ‌بود و امروز ما به‌سمت ساخت تجهیزات و بمب‌های هوشمند رفتیم و موفق بودیم.
به گزارش تسنیم، امیر واحدی با اشاره به اینکه «در حوزه تجهیزات، مهمات و علم و فناوری باید تلاش کنیم از دنیا عقب نمانیم و روز به روز با علم و فناوری روز دنیا پیش برویم» افزود: خوشبختانه در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در ارتقای هواپیماهای ما این امر محقق شده است.