فرمانده سابق ارتش انگلیس: غرب فروتنانه بپذیرد که در افغانستان شکست خورده است
رئیسپیشین ستاد ارتش انگلیس از کشورهای غربی خواست که فروتنانه بپذیرند در افغانستان شکست خوردهاند.
«دیوید ریچاردز» در گفتوگو با بیبی سی درباره بحران کنونی افغانستان گفت: «کشورهای غربی باید با رهبری جدید افغانستان کار کنند و طالبان را به رسمیت بشناسند تا مردم از یک بحران نگرانکننده انسانی نجات پیدا کنند...زمان آن رسیده که دولت طالبان به رسمیت شناخته شود و دولتهای غربی هم فروتنانه بپذیرند که در افغانستان
ناکام شدند.»
طی 6 ماهی که از سقوط افغانستان و فرار نیروهای آمریکایی از این کشور زمان میگذرد بارها رسانههای غربی با اذعان به شکست آمریکا و انگلیس در افغانستان از مقامات این دو کشور خواستهاند مسئولیت این شکست را بپذیرند. انسداد داراییهای افغانستان در بانکهای غربی میلیونها افغان را با خطر مرگ مواجه کرده است.