kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۷۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است
مهدیه منافی با اشاره به ترک برنامه جهان آرا توسط مولاوردی و شجاعی نوشت: «ترجیح دادن فرار بر قرار در برنامه‌ زنده نشان از «حساب ناپاک» داشت و افساداتی که حضرات در این سال‌های مسئولیت رقم زدند و با اجرای اسناد بین‌المللی سازمان ملل سعی در تقدیر مقدرات زنان و خانواده اسلامی در جهت اهداف باطل داشتند.»
سطح انتقاد‌پذیری اصلاح‌طلبانه
کاربری نوشت: «این حرکت مولاوردی و شجاعی تعریف جامعی بود از سطح انتقادپذیری و شعور [برخی] اصلاح‌طلبا! یا تریبون یه‌طرفه بهمون میدید یا قهریم!»
قبل برنامه هماهنگ کرده بودیم اما...
بهروز یاوری: «به‌عنوان تهیه‌کننده برنامه جهان‌ آرا قبل از شروع برنامه روال گفت‌وگو را با خانمها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم وگفتم در فراخور بحث امکان گفت‌وگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند. اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادن.»
پرسیدن احوال مردم برای ما عجیب نیست
کاربری نوشت: «اینکه رئیسی از یک کارمند پرسیده ناهار خوردی؟ برای ما عجیب نیست. برای اونایی عجیبه که چنان از مردم فاصله گرفتن که وضع و حال مردم و کارگران و کارمندان دیگه براشون مهم نیست. برای همین هست که کلیپش رو دست به دست میچرخونن و مسخره میکنن!»
خیانت بزرگ دولت روحانی به صنعت مسکن
نصراله پژمان فر: «از کارخانه بزرگ خانه‌‌سازی مشهد با وسعت بیش از ۸۰ هکتار بازدید کردم. این کارخانه علی‌رغم فعالیت به دستور دولت گذشته مستقیما تعطیل و تمامی کارگران آن بیکار شدند! کمیسیون اصل نود با جدیت پیگیر این خیانت بزرگ در این صنعت در مشهد و کشور خواهد بود.»
اصلاح طلب‌ها کجای مجلس نشستن؟

 

 

 

 

محمد اکبرزاده با انتشار این تصویر نوشت: «دیدار پوتین و نخست‌وزیر مجارستان در کرملین؛ الان متخصصین روابط بین‌الملل مجارستانی دارن درباره تعداد پایه‌های میز، رنگ گل و نحوه نشستن پوتین توئیت می‌زنن؟»
حسن نیت به سبک انگلیس
گنجی: «انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد ۴ فرد زیر از فهرست تحریم‌های این کشور خارج شده است: ۱- احمد زرگر ۲- حسن حداد ۳- محمد حجازی و ۴- سید حسن فیروزآبادی. لازم به توضیح هست هر چهار نفر به رحمت ایزدی پیوسته‌اند. رفع تحریم مردگان پدیده جدیدی است که خلاقیت!! و حسن نیت!! غرب به حساب می‌آید!»
ذهنیت‌های ضدچینی
علی قلی زاده: با انتشار تصاویری از نورپردازی برج آزادی در سال‌های گذشته نوشت: «نورپردازی دیشب پرچم چین روی برج آزادی به مناسبت شب سال نو چینی بوده، نه دهه فجر(۱)؛ مراسم مشابه در دیگر کشورها هم بوده(۲)؛ نورپردازی‌ها در برج آزادی مخصوص پرچم چین نیست(۳)؛ مراسم مشابه در شهرداری اصلاح‌طلب هم بوده(۴) ذهنیت‌های ضدچینی محصول تبلیغات رسانه‌های جریان اصلی غرب است.»