kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۴۴۹
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
در پیام به یادواره شهدا 

قالیباف: اگر خود را وقف مردم کنیم بن‌بستی در مسیر خدمت نمی‌ماند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به یادواره شهدای غرب مشهد نوشت: اگر خود را وقف حل مشکلات مردم کرده و از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم، هیچ بن‌بستی در مسیر خدمت باقی نمی‌ماند.
 
 
 
 
 
در این پیام که توسط سیدمحمدجواد شوشتری، رئیس حوزه ریاست مجلس قرائت شد آمده است: شهید از آن رو که خود را فنای فی‌الله کرده باقی خواهد ماند و ما باید خود را وقف آن چیزی کنیم که ماندنی است و جان در معرض فنای خود را، به قافله شهدا برسانیم.
قالیباف گفت: رنجی بالاتر از جاماندن از قافله شهدا نیست و امید است خداوند ما را از جاماندگان قافله شهدا قرار ندهد.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ستارگان راه ایثار، راه را به گمشدگان این مسیر نشان می‌دهند، خون شهید راه ایثار را به دیگران نشان می‌دهد.
وی در این پیام با‌ اشاره به تلاش ظالمان تاریخ برای زدودن یاد و راه شهدا گفت: از همین رو است که امروز می‌توان گفت زنده نگه داشتن نام، یاد و راه شهدا همانند کار ارزشمند شهدا است.
قالیباف در ادامه افزوده است: با عذرخواهی از عدم حضورم در این مراسم، قدردان همه دست‌اندرکاران یادواره شهدای غرب مشهد هستم.
مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی پس از قرائت پیام محمدباقر قالیباف، علت غیبت وی را نه ابتلا به کرونا که آنفلوآنزا عنوان کرد که با نظر پزشکان مبنی بر ضرورت استراحت وی، برخی از برنامه‌ها از جمله حضور رئیس مجلس در آیین یادواره شهدای غرب مشهد 
لغو شد.
لغو شد.