kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

تیراندازی نظامیان صهیونیست به یکدیگر 2 تکاور به هلاکت رسیدند


رسانه‌های عبری نوشته‌اند که نظامیان رژیم صهیونیستی به اشتباه با یکدیگر درگیر شده‌اند که در نتیجه این درگیری، دو تن از تکاوران این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.
هر روز خبری از چالش‌ها و یا نقاط ضعف ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌شود. در چند روز گذشته اعلام شده که نظامیان صهیونیست علاوه‌بر
زباله‌گردی در مرزهای لبنان در حین خدمت می‌خوابند. علاوه‌بر این اعلام شده که 31 نظامی صهیونیست در سال 2021 کشته شده‌اند که 11 نفر از این افراد خودکشی کرده‌اند. اکنون نیز خبر رسیده که نظامیان صهیونیست به اشتباه با یکدیگر درگیر شده‌اند. در این راستا، منابع عبری‌زبان، صبح پنجشنبه خبر دادند که 2 افسر رژیم صهیونیستی در غور اردن (دره اردن) کشته شدند. کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد پس از تمرین نظامی در غور اردن، دو تن از تکاوران رژیم صهیونیستی در حال گشت‌زنی در نزدیکی پایگاهشان بوده‌اند که ناگهان احساس می‌کنند تحرکات مشکوکی در اطرافشان در جریان است. بنابر این گزارش، هر دو تکاور اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند که یکی از سربازان یگان گمان می‌کند عملیاتی مسلح به وقوع پیوسته و به سرعت به سمت دو تکاور یادشده شلیک می‌کند. طبق گزارش منابع عبری‌زبان، در پی این تیراندازی، هر دو تکاور به هلاکت رسیده‌اند. مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد این حادثه را «فاجعه» خواندند.